Gå til innhold

Rimelige aktiviteter i utdrikningslag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg skal arragere et utrdrikkningslag i april som jeg håper å holde innen et rimelig budsjett, men som gir den kommende bruden en fantastisk dag.

Har søkt litt rundt på nettet men finner stortsett bare ideer som koster masse.

Har tenkt å ha en eller to litt store aktiviteter i tillegg trenger jeg noen små aktiviteter som er hyggelige, gøyale og rimelige.

Noen som har noen forslag?

Jeg trenger også tips på rimeligespisesteder eller lokaler vi kan ha med mat og drikke i Oslo.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei!

Jeg skal arragere et utrdrikkningslag i april som jeg håper å holde innen et rimelig budsjett, men som gir den kommende bruden en fantastisk dag.

Har søkt litt rundt på nettet men finner stortsett bare ideer som koster masse.

Har tenkt å ha en eller to litt store aktiviteter i tillegg trenger jeg noen små aktiviteter som er hyggelige, gøyale og rimelige.

Noen som har noen forslag?

Jeg trenger også tips på rimeligespisesteder eller lokaler vi kan ha med mat og drikke i Oslo.

Dere kan dra å spise på Mr.Hong eller Djengis Khan er jo god mat og spis så mye du vil for ca. 150 kr. Og du kan plukke de råvarene du vil selv, så lager kokken det foran deg mens du ser på og mye godt tilbehør.

Kommer jo an på brudens interesser det med aktiviteter. selv synes jeg spa og sånn er litt kjedelig. Hva med fjellklatring på vegg, dra på fotballkamp (om hun liker fotball) så kan du kanskje få ordnet så hun må ut på banen i pausen å gjøre noe morsomt. Få en som er fremmed for henne til å dukke opp på døra den dagen og hente henne på en stor motorsykkel og kjøre henne til et sted dere venter. Lag en fotoshoot finn morsomme klær hun skal ha på seg finn et spennende sted og ta noen kule bilder kan jo involvere rare forbipasserene eller dere selv (morsomt å ha senere). Ja er masse å finne på...bare bruk fantasien og tenk på hva hun interesserer seg for. Lykke til!

Skrevet

Når jeg var forlover hadde tok vi undertøysbilder av bruden. På formiddagen tok vi henne med til lindex-butikk og hun fikk plukke ut undertøy, strømper og strømpebånd. Kravet var at det var hvitt og sexy. Så hadde vi selv med effekter som stor hvit herreskjorte (sånn at hun hadde litt å "gjemme" seg bak), flosshatt, stokk, høygaffel (da hun er odelsjente) ol. Bildene tok jeg og ei til med eget kamera, resten av gjengen sendte vi litt vekk, så hun skulle slippe å stå foran alle. Så fremkalte vi og ga til henne, så hun kunne lage album selv og ha i morgengave.

Utfordre henne i ballongdyr. Jeg fant ett sett bruksanvisning på SmartClub, som vi brukte.

Finn ut noe hun kanskje er litt redd for og utfordre henne i det...

Litt lettere og komme med tips hvis du kommer med litt interesser ol. :)

Skrevet

Hmm.

Ut i marka og grille?

Synge inn cd. (kan gjøres med vanlig pc og nedlastning av karaokeprogram)

HjemmeSpa; Få bruden til å lage ansiktsmasker av ingridienser fra kjøleskapet!

Gjest rikkerikke
Skrevet

Lage rebusløp? Del alle inn i grupper med ulike oppgaver hvor svaret alle gruppene til sammen kommer frem til blir en gåte som bruden må løse, som for eksempel er svaret på hvilken aktivitet hun skal til neste gang.

Ellers er det nesten gratis å gå på Fretex å finne dagens antrekk, men det forutsetter jo at man ønsker litt utdriting kanskje?

Skrevet

Eventuelt skattekart, der hun finner en og en deltager :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...