Gå til innhold

Bordplassering, de single gutta????

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hvordan plasserer man alle de single av samme kjønn. Når vi har parret opp de med motsatt, sitter vi igjen med 10 mannfolk allikevel..

Er det greit å sette de mellom par; eks: tone og erik, knut, emma og jens????, eller i en gruppe sammen?

Hodebry på en lørdagskveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner problemet, og leter fortsatt etter gode løsninger, vurderer å sette noen i grupper på fire etpar steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn: Hvis jeg var singel og var invitert i bryllup alene, ville jeg definitivt heller sitte sammen med andre single jenter enn å bli 'slvisa' inn mellom to etablerte par...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn: Hvis jeg var singel og var invitert i bryllup alene, ville jeg definitivt heller sitte sammen med andre single jenter enn å bli 'slvisa' inn mellom to etablerte par...

Enig med deg,Pip, men kabalen er ikke alltid så lett å få opp.

Vi har samme problemet, min mann har masse single kompiser,

mens mine venninder stort sett er veletablerte.

Vi får bare se hvordan det blir tilslutt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det problemet har jeg ikke tenkt så mye på ennå. Vi har egentlig nesten bare par som blir invitert, MEN det er jo ikke sikkert at alle kjærestene kommer.... og da blir det nok ganske sikkert gutter i overtall.

Jeg har vært i bryllup hvor man har paret to og to av de single gutta innimellom andre par. Og det var ingen som tok det opp på noen feil måte. Tror i grunnen det var ganske vellykket.

Men jeg vet ikke hvordan vi kommer til å gjøre det ennå... Vi får se etter vi får svar på invitasjonene! :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hos oss er det også endel single gutter, men hos oss kjenner de fleste hverandre både par og single, så vi setter inn en her og en der så alle har noen i omgangskretsen sammen med seg.

Vi vil ikke sette gutta i "klynger" da disse kan bli litt høyrøstet sammen, har passet på å ha noen venninner som vet å sette seg i respekt i nærheten, he,he :hoho:

snartgift 28.06.03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Takk for tips.. Vi er unge og ingen av parene er "veletablerte", og de fleste vennene kjenner hverandre. Lurte på om det liksom var greit at det ikke ble gutt-jente-gutt-jente... For da blir jo ikke kavaleren alltid på "riktig" side.. men det gjør kanskje ikke noe??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære gjest, det spiller da ingen rolle nå til dags. Så lenge du tror det blir en bra match av personligheter så tror jeg det blir supert :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gift mann

Inntil 4 ekstra single menn kan man plassere på bordendene og på ytterkanter uten det virker spesielt rart.

I.e.

MKMKMKMKMKMKMKMKMKM

M M

MKMKMKMKMKMKMKMKMKM

Da plasserer man samtidig 2 single nærhverandre uten man lager

par av dem også.

Kanskje ikke helt etter skikk og bruk, men syntes det fungerte fint hos oss. :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Splitt opp alle, og plasser en gutt på hver ende (slik at det vil bli to gutter ovenfor hverandre.)

Slik fikk vi plassert inn en del ekstra gutter.

Eks.

g g - j - g - j - g - j - g

j g - j - g - j - g - j - g

g

j

bg g - j - g - j - g - j - g

b g - j - g - j - g - j - g

g

j

g g - j - g - j - g - j - g

j g - j - g - j - g - j - g

Og dermed fikk man 6 "tilovers"gutter inn i en mengde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...