Gå til innhold

Mensen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har hatt mensen i 7 dager, fikk den forrige lørdag og den er enda ikke over... Er det helt normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har hatt mensen i 7 dager, fikk den forrige lørdag og den er enda ikke over... Er det helt normalt?

Mensen varer vanligvis i 3-7 dager så det er ikke helt uvanelig nei

Skrevet

Normalt for noen, men unormalt for andre. Jeg har den i 7 dager hver eneste gang, og har hatt det slik de siste 13 årene.

Skrevet

Det er ikke uvanlig. Jeg er også en av dem som har hatt 7 dagers mens.

Skrevet

Mensen varer alltid i 8-9 dagar her, så eg er vel unormal eg då?

Skrevet

Jeg har hørt at 3-10 dager kan være normalt jeg! Ligger du på rundt 9-10 hver gang så er det ikke noe unormalt med det, men de aller fleste ligger på mellom 4-7 dager eller noe :klø:

Skrevet
Jeg har hørt at 3-10 dager kan være normalt jeg! Ligger du på rundt 9-10 hver gang så er det ikke noe unormalt med det, men de aller fleste ligger på mellom 4-7 dager eller noe :klø:

jepp stemmer de fleste ligger på 3/4-7dager men det er ikke unormalt at man ligger oppi 10dager

Skrevet (endret)

Eg har aldri nokonsinne hatt mens som har vart i mindre enn 7 dagar. Men det begynner å bli ei stund sidan eg hadde 7 dagars mens. No er den som sagt alltid på 8-9 dagar! Eg veit jo at det er lenger enn gjennomsnittet, men eg håpar virkelig at det er innanfor normalen.

Endret av Mirabella76
Skrevet

Det at de fleste har en blødning på 4/5-7 dager, betyr ikke at de som har kortere eller litt lengre er unormale. Et gjennomsnitt er et gjennomsnitt og det vil alltid befinne seg noen som blør litt lengre eller kortere.

Det er vel litt på samme måten som vekstkurvene hos babyer. Den røde streken på diagrammet er snittet, men det er da et ganske stort farget felt over og under som regnes for normalt. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...