Gå til innhold

Vaskehjelp


Gjest Lilleulv

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleulv

Jeg har bestemt meg for at jeg har lyst til å ansette en vaskehjelp! Noen som kan komme og vaske hos oss 1 gang i uka eller noe. Med 2 hunder, full jobb, graviditet (og etter hvert baby), så kjenner jeg at det er litt uoverkommelig å holde det fint i det store huset vårt. og når det er rotete og møkkete så stresser jeg og er misfornøyd

Løsning = vaskehjelp!! :)

Men hvor? jeg vil ikke ha fra firma, der det kommer forskjellige folk hver gang. OG som koster svin... Jeg vil gjerne kunne stole på den personen som skal komme hjem til oss, så helst kunne jeg tenke meg noen som noen andre jeg kjenner bruker sånn at jeg vet.. men kjenner ingen som har vaaskehjelp så. råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spør ei ungjente du kjenner til som kan tenke seg å tjene litt lommepenger, dattera til ei venninne eller noe sånn. Hvis ikke kan du jo alltids sette opp en lapp på butikken og ha et lite intervju med vedkommede, evt være til stede de første gangene h*n kommer til du stoler på h*n...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk anbefalt en vaskehjelp av en venninne som jeg bruker. Hun er polsk og tar 125 i timen, og er super rask, så kan virkelig anbefale henne. På to timer kan hun vaske og støvsuge leiligheten og badet vårt, samt ovnen innvendig og stryke en haug med skjorter, alternativt vaske vinduer. Jeg kan gjerne gi deg kontaktinfo men er ikke helt sikker på hvordan jeg gjør det her så det ikke blir public, for hun har så fullt opp at hun nesten ikke tar nye oppdrag, men hun får alltid plass til en og annen til i kalenderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Marte_*

Jeg har en vaskehjelp som jeg ble anbefalt av andre .. men litt vanskelig når du ikke kjenner noe som har vaskehjelp.

Mitt råd er å sjekke med naboene .. jeg er sikker på at noen av de bruker vaskehjelp ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv
Jeg fikk anbefalt en vaskehjelp av en venninne som jeg bruker. Hun er polsk og tar 125 i timen, og er super rask, så kan virkelig anbefale henne. På to timer kan hun vaske og støvsuge leiligheten og badet vårt, samt ovnen innvendig og stryke en haug med skjorter, alternativt vaske vinduer. Jeg kan gjerne gi deg kontaktinfo men er ikke helt sikker på hvordan jeg gjør det her så det ikke blir public, for hun har så fullt opp at hun nesten ikke tar nye oppdrag, men hun får alltid plass til en og annen til i kalenderen.

Høres jo flott ut, men bor hun i nærheten av meg? :)

Du må registrere deg og sende meg en Privat Melding...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestemt meg for at jeg har lyst til å ansette en vaskehjelp! Noen som kan komme og vaske hos oss 1 gang i uka eller noe. Med 2 hunder, full jobb, graviditet (og etter hvert baby), så kjenner jeg at det er litt uoverkommelig å holde det fint i det store huset vårt. og når det er rotete og møkkete så stresser jeg og er misfornøyd

Løsning = vaskehjelp!! :)

Men hvor? jeg vil ikke ha fra firma, der det kommer forskjellige folk hver gang. OG som koster svin... Jeg vil gjerne kunne stole på den personen som skal komme hjem til oss, så helst kunne jeg tenke meg noen som noen andre jeg kjenner bruker sånn at jeg vet.. men kjenner ingen som har vaaskehjelp så. råd?

Jeg foreslår at du forhører deg i vennekretsen/familien din først. Det er vel bedre å ha en kjent person i huset? Jeg grøsser ved tanken å ha et vilt fremmed i mitt hus som jeg ikke engang kjenner bakgrunnen til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Annonse

Jeg fikk anbefalt en vaskehjelp av en venninne som jeg bruker. Hun er polsk og tar 125 i timen, og er super rask, så kan virkelig anbefale henne. På to timer kan hun vaske og støvsuge leiligheten og badet vårt, samt ovnen innvendig og stryke en haug med skjorter, alternativt vaske vinduer. Jeg kan gjerne gi deg kontaktinfo men er ikke helt sikker på hvordan jeg gjør det her så det ikke blir public, for hun har så fullt opp at hun nesten ikke tar nye oppdrag, men hun får alltid plass til en og annen til i kalenderen.

hei! Vil selv gjerne ha vaskehjelp, da jeg er mye syk. Vil du gi meg nummeret til henne som du snakker om under anbefaling? .

Mvh,

Line

Edit: E-postadresse fjernet. Iah, mod

Endret av Iah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. og her bor alle i samme by/nærområdet?? Jeg har 2 stk jeg kunne anbefalt, men er ikke så selvsentrert at jeg tror alle her i tråden bor i Stavanger!

Til TS, hør med naboer og kollegaer. På min arbeidsplass med 21 ansatte er det 5 stk (som jeg vet) som har vaskehjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ein tråd er tre år gamal, lønner det seg ikkje då å starte ein ny tråd? Dei tidlegare nemnte vaskehjelpene er kanskje ikkje aktuelle no, og TS har forhåpentligvis funne seg vaskehjelp.

Her er det stadig vekk nokon som annonserer i lokalavisa at dei kan ta på seg vaskejobbar. Det kan vere ein start å sjekke der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...