Gå til innhold

Singin' in the rain: for 9 åring?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva tror dere? er teater/musicalen "singin' in the rain" noe å ta med min 9 år gamle datter på? Hun er b-menneske, så at det blir sent gjør ingnting. Men vil hun synes det er kjedelig, eller hva?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sett filmen mange ganger og den er ganske morsom (nei, les: veldig morsom), og siden det går på norsk i tillegg så ser jeg ingen grunn til at en 9-åring ikke skal like den.

Og så er det så mye fin stepping der.....åååhhh, elsker stepping....

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg ville elsket det. Men det er klart; barn er jo forskjellige. Også jenter.

Gjest Gjest_Live_*
Skrevet

Tror de fleste unger på den alderen fort ville ha kjedet livet av seg på en slik forestilling.....

Gjest Mayamor
Skrevet

Kun et av våre 5 barn ville likt dette som 9 åring; så jeg vil si meg enig med de over: kommer ann på 9 åringen. :)

Skrevet

Jeg ville elsket det som ni-åring, men jeg elsket all slags teater og forestillinger. Det kommer an på om jenta liker sånne ting eller ikke, tror jeg. Selve handlingen skulle være grei å forstå for en ni-åring i hvertfall.

Skrevet

Det blir nok lettere for folk å svare etter at premieren har vært, men vil tro at det kan være underholdende for et barn hvis det er rette typen. Har selv bestilt billetter og ser at det er utsolgt lenge framover.

Her er litt fra og om forestillingen :)

http://www.dagbladet.no/tv/index.html?clipid=24652

Gjest Gjest_mamma1_*
Skrevet

Har en datter på 8 år, henne har jeg drasset med meg på alt fra hun var lita, alt fra barneteater til victoria av hamsun og romeo og julie på engelsk og jenta på sofaen av fosse. Altså alt mulig og hun elsker det! Ta med deg jenta di du!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...