Gå til innhold

Hva kjøper du på nett?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

Til vanlig kjøper jeg vitaminer og andre helse produkter hos min nærmeste helsekost butikk i Norge. Men i det siste har jeg kommet over mange nettbutikker som selger masse bra produkter til en mye bedre pris.

Så lurte egentlig på hvilke produkter dere kjøper på nett? Vitaminer, kremer, aloevera, resept frie medisiner, hudpleie, aromaterapi etc.

Noen som har noen erfaringer?

Selv har jeg kommet over en liten nettbutikk som holder veldig lave priser på an håndfull produkter. Først var jeg litt usikker ettersom det føles tryggere å handle hos store netbutikker som Sunkost. Men jeg sende dem en email og følte at de var til å stole på, så bestilte e vitaminer og progesta care. Og er absolutt å anbefale, og så var de mye billigere enn min lokale helsekost butikk.

Noen som har andre tips om produkter som selges billig ved andre nettbutikker?

Og er det noen produkter du helst kjøper i butikk, i stedet for på nett? Hva er viktig for ditt valg av nettbutikk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og du er innehaver av den lille nettbutikken?

Kjøper ingenting på nett, og veldig lite på apotek/helsekost i det hele tatt. Er aldri syk likevel.

Skrevet

Hei,

Nei jeg er ikke innehaver av det nettbutikken som jeg referere til. Men har lekt litt med tanken på å starte opp en selv.

Så grunnen til innlegget var at jeg tenke jeg kunne lære litt av mulige kunder, his jeg skulle starte opp noe en gang.

Jeg regner med at det er ganske vanskelig å starte opp, spesielt det å klare og skaffe kunder. Det er jo et mylder av nettbutikker der ute. Men kunne vært morsomt å drive noe slikt hjemme fra, som en hobby når jeg pensjonerer meg om noen år.

Leste for en stund siden at noe av det viktigste for kunder som handler på nett, er at siden ser proffesjonel ut. Og at man føler seg trygg i forhold til dette med data kriminailtet etc. Så kanskje det er viktigere en pris?

Skrevet

Kjøper vitaminer, mineraler + naturlegemidler.

Bruker kun utenlandske butikker.

Gjest Gjest_lurer_*
Skrevet

Blir ikke piller fra USA stoppet hos tollerne?

Bare lurer litt, for jeg har sett mye i avisene om akkurat dette.

Skrevet

Har man lov til å kjøpe slik fra utlandet?

Finnes det ikke nettbutikker i Norge som selger vegetar produkter da?

Gjest Veggisen
Skrevet
Har man lov til å kjøpe slik fra utlandet?

Finnes det ikke nettbutikker i Norge som selger vegetar produkter da?

Kinsarvik fruktutsalg sin nettbutikk selger vegetarprodukter.

Skrevet

Jeg handler mye på nettet, alle mulige produkter. Det er selvfølgelig ting som gjør at jeg velger en nettbutikk framfor en annen:

-rask levering. Jeg vil ikke vente lenger enn det tar å sende en pakke, altså er mer enn en ukes leveringstid ikke særlig populært. Klart det kan hende at en vare er utsolgt, og at det derfor tar lengre tid, men det må da opplyses ved bestilling.

-mulighet til å kunne betale som oppkrav ved henting av varen. Av og til har jeg lite penger på kortet, kanskje like før lønn, men jeg vil likevel bestille varer, fordi jeg kan betale når de kommer. Da er det greit å kunne betale ved oppkrav, og jeg velger en nettbutikk med mulighet til det framfor å vente en uke.

-utvalg. Butikken bør ha de varene jeg har hørt om, altså de det går rykter om, de nye populære produktene, enten det gjelder sminke eller helsekost. Mer enn 5 produkter er et must.

-pris. Det er ikke særlig aktuelt å bestille varer på nettet som blir dyrere pga frakt og ekspedisjon enn de er om jeg kjøper dem i butikken.

-annonsering. Jeg må finne siden, den må være lett å søke seg fram til. Jeg bruker Startsiden, der har de oppføringer på nettbutikker av alle slag. Det er det første stedet jeg ser når jeg skal finne en butikk.

Skrevet

Hvordan finner du de billigste nettbutikkene? Bruker du/dere søke tjenester eller søker dere etter produkter på google?

Skrevet

Har brukt kelkoo for sammenligning av pris, men da på andre produkter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...