Gjest Gjest_Juliana_* Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Hei. Jeg har bare ett par spørsmål. Jeg har hatt mellomblødninger nå sammenhengende omtrent i to uker. Dette kan vel ikke være helt normalt? Innimellom har det vært ordentlig rødt, friskt blod, og andre ganger har det vært mørkebrunt og mer utflod liknende. Men er det normalt to uker sammenhengende? (Nesten sammenhengende i allefall.) Og ett annet spørsmål. Hvis man har samleie på kvelden, tar på seg trusa igjen og legger seg til å sove, er det normalt at det lukter vondt av spermen som har rent ut igjen i trusa dagen etter på? For det gjør det med meg. Tusen takk til de som orker å svare:) Er spesielt bekymra for det øverste spørsmålet.
Gjest litt sent svar Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 Mellomblødninger så lenge er mye. Går du på p-pille? Da er det viktig at du snakker med lege om det. Det er i så fall såpass unormalt for meg at jeg ville ha gått til lege. Sperm lukter ikke når det renner ut etter min erfaring. Går du til legen, så kan det sjekkes om det er pga feks bakteriell vaginose eller infeksjoner.
Gjest Gjest_lala_* Skrevet 26. januar 2008 #3 Skrevet 26. januar 2008 Mellomblødningene kan jeg ikke svare deg på, men vil anbefale et lite besøk hos legen, så slipper du å gå og tenke mer på det Du må dessuten kanskje uansett til legen pga det andre problemet ditt. Jeg hadde akkurat samme problem - sperm luktet fisk og faen når det kom ut av meg... Samme gjorde trusa og underlivet ellers. Et kort besøk hos legen resulterte i resept på en tablettkur med flagyl for bakteriell vaginose, og jeg merker at det nesten er helt bra allerede Så, løp til legen!
Arkana Skrevet 26. januar 2008 #4 Skrevet 26. januar 2008 Det er ikke uvanlig å ha mellomblødninger når man bruker p-piller, spesielt ikke hvis man nettopp har begynt på dem eller byttet merke. Hvis dette er den første måneden det skjer ville jeg sett det litt an, men kommer det tilbake kan det jo være greit med en tur til legen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå