Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Er en jente på 17 som nå har (relativt mye) utflod hver eneste dag. Absolutt hele tiden i snart 4 år nå. Eneste unntaket er under selve menstasjonen. Skal det virkelig være sånn? Er det mulig at jeg har fått sopp? Kjønnssykdom? Jeg vet så lite om det der og tørr ikke å gå til legen. Jeg klør ikke eller har andre ubehagligheter, men syns jo dette er utrolig plagsomt og flaut. Noen som kan hjelpe meg her? Hadde jeg satt utrolig stor pris på.
Gjest Gjest_laura_* Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Hvis ikke du tørr og gå til lege kan du kanskje skrive inn til lommelegen.no? Koster litt da, men da får du iallefall svar Hadde det vært sopp eller kjønnsykdom hadde du merket det. Noen har nok mer utflod enn andre, og kanskje det kan hjelpe med feks vaginal stikkpiller med melkesyre. Feks vivag kapsler. Men det beste er og gå til legen. Det er flauere for deg enn for legen vettu det er fort gjort med samtale og undersøkelse, og etterpå kan du være lettet over og ha fått svar! Uansett lykke til, håper du får ordnet det
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 Det beste er jo å gå til legen eller ta en GU. Men husk, det er sikkert mange som har dette, og du trenger ikke være flau. Og det er sikkert helt normalt,alle har forskjellig utflod. Se litt etter om fargen er annerledes og om det lukter litt rart. Du kan jo også søke opp på nettet under kvasir feks, Utflod. Står sikkert masse om det der. Siden du ikke tør å gå til legen, så kan du jo skrive inn til klaraklok Tror det er klaraklok.no. Det er fagpersoner der. Og det er gratis. Lykke til.
Gjest 23 år Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 Hei. Ja, jeg er som sagt 23 og har hatt det som deg siden jeg var ca 12-13 år. Masse utflod stort sett hver dag hele tiden... Jeg har ikke sopp og ingen kjønnsykdommer, og har fått beskjed av lege om at jeg bare er sånn, men at det muligens vil bli mindre i 30-årene. Mager trøst, men har lært meg å leve med det jeg. Kan aldri gå uten truseinnlegg, og må ofte 1-2 ganger i løpet av dagen. Som de over her sier, er det lurt å høre med lege. Hvis du ikke vil, så følg med på farge/lukt-endringer i utfloden. Dersom dette endrer seg MÅ du oppsøke lege. Lykke til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå