Gå til innhold

Sexy undertøy? hjelp?

Fremhevede innlegg

Gjest Bestemortrusebruker
Skrevet

Må ærlig innrømme at jeg har blitt litt for glad i bestemortrusene mine, i singelperioden min. Nå som jeg ikke er singel lenger ønsker jeg jo selvsagt å ihvertfall prøve å se sexy ut for typen. Han har gitt uttrykk for at han ikke hadde hatt noe i mot om jeg viste meg i noe slikt heller :lur:

Problemet mitt er da at jeg ikke aaaner hva jeg skulle skaffet meg når det gjelder truser, hipstere ser ikke noe bra ut på meg pga. kraftige lår. Og string, vel det ser bare fælt ut uansett. Så hva gjør jeg da? Har dere noen tips? Har googlet mye men kommer bare ikke på noe som ville sett bra ut på meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå inn i en undertøysbutikk å se, selvom du ikke kan prøve truser, så ser du jo sånn nogenlunde hvordan den vil se ut på deg. Hvis du går inn i en litt dyrere butikk enn h&m så er jo faktisk personlaet der for å hjelpe deg og de ser nok iallefall hva som vil passe til din fugur.

Skrevet

Bestemortrusene dine gjør seg vel heller ikke noe særlig vil jeg anta med kraftige lår?? Jeg har selv kraftige lår og har brukt string, nå bruker jeg mye hipster. Kjæresten liker det og de er jo utrolig behagelige på! Jeg tror du ikke vil føle deg i vel i noe undertøy for du har fått snudd om litt i hodet så løp og kjøp noe nytt og se deg selv med nye øyne slik din kjære gjør! Si til deg selv at "disse kan jeg faktisk ha!"

Skrevet

Haha, og jeg som trodde det var omvendt, at det var når en var i forhold at bestemortrusene kom fram etterhvert! Jeg synes i hvertfall det er viktig å se bra ut når en er singel, og har som frk johansen brukt mye string før, men sverger nå til hipsters. Sorte blondehipsters. Kraftige lår er kraftige lår uansett hva du har på deg, det viktigste er at du kommer deg ut av bestemortrusene og inn i noe som er sexy og som du føler deg vel i :)

Gjest bestemortrusebruker
Skrevet

Så jeg har misforstått da? Det er ikke slik at hipsters ser fælt ut med kraftige lår? Da er det vel bare ut å shoppe da tenker jeg :D Tusen takk for svar da, og om dere har flere ideer så bare pøs på :D

Gjest Bolledeig
Skrevet

Jeg tror ikke hipster er det dummeste for deg, som er en slags kombinasjon av hotpants og truser. Har man litt kraftige lår er det penest om man ikke har truser som kuttes av rett over låret, det får de til å se bredere ut. Om man har litt høy benskjæring gir dette en forlengende effekt av lårene også.

Korsett er også en sikker vinner, om du har komplekser for lårene er det jo mange triks man kan gjøre for å trekke oppmerksomheten bort fra dem. Når det er sagt, jeg ville prøvd å fokusert lite på om du synes lårene dine er brede eller ikke. Det er ingenting som er så usexy som å være tydelig ukomfortabel med å vise seg frem, gå med noe. MEN dette innebærer også at du ikke bør ikle deg noe du føler er skikkelig uflatterende (i dine øyne) for da kan fort usikkerheten ødelegge for effekten det sexy undertøyet ellers ville hatt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...