Gjest rikkerikke Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Nå tror jeg i grunnen jeg må slutte å gå inn på ris og ros sidene.... Jeg lar meg fasinere av de evigvarende diskusjonene rundt om man bør skrive som registrert bruker eller som gjest, og det er ikke temaet i seg selv som fasinerer, det er måten det diskuteres på.. Ja, ja, jeg skjønner hvorfor vi diskuterer, og liker meningsutvekslinger, men jeg sitter nå likevel her og funderer da på om det egentlig er rart det blir krig i verden med alle småting vi mennesker lar oss irritere over....
mysan Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Nå skyldes neppe de fleste kriger at folk lar seg irritere eller blir sinte over bagateller. Det dreier seg gjerne om helt andre ting Men jeg skjønner hva du mener =)
Jalp Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 Nå tror jeg i grunnen jeg må slutte å gå inn på ris og ros sidene.... Jeg lar meg fasinere av de evigvarende diskusjonene rundt om man bør skrive som registrert bruker eller som gjest, og det er ikke temaet i seg selv som fasinerer, det er måten det diskuteres på.. Ja, ja, jeg skjønner hvorfor vi diskuterer, og liker meningsutvekslinger, men jeg sitter nå likevel her og funderer da på om det egentlig er rart det blir krig i verden med alle småting vi mennesker lar oss irritere over.... Dialog og diskusjon er viktige redskap i å forhindre krig. Her er det jo egentlig bare et spørsmål om hvor gode eller dårlige diskusjonene og dialogen skal være i dette forumet. Personangrep og hersketeknikker er ikke noe bare gjester benytter seg av, men det er mye lettere å adressere slik tåpeligheter når man vet hvem som faller for fristelsen for å bruke disse virkemidlene, som egentlig skjemmer dem ut. Jeg tror standarden på diskusjonene kunne bli høyere uten en del gjester. Jeg ville uansett ha foretrukket at de kunne identifisere seg slik at man greide å vite hvem man diskuterte med.
Serene Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 Jeg får lyst til å bake care-cookies til dem....
Gjest *Mim* Skrevet 24. januar 2008 #5 Skrevet 24. januar 2008 Er det lov å spore av og spørre om oppskriften på care cookies? Det er dessverre ikke rart at det er krig i verden. Men jeg tror neppe det er KGs skyld. Og jeg sier ja til gjester.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå