Gjest fliseline Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 når man ser sånt som dette, kan man jo begynne å lure: http://www.nettavisen.no/innenriks/ibergen...icle1545048.ece
Gjest fliseline Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 jeg tenke da seff på åndenes makt og de andre programmene tvnorge har.
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 So... ? Synske og annet pakk er jo løgnere og juksemakere alle som en. Man har ikke en eneste gang klart å få slike mennesker til å plukke ut ting bedre enn rene tilfeldigheter i kontrollerte vitenskaplige forsøk! Hvis de er så jævlig gode til å spå fremtiden kunne de tjent seg søkkrike på Lotto og andre pengespill. Men det er selvsagt lettere å lure pengene utav stakkars mennesker som lar seg lure.. Til det sistnevnte trenger du kun en behagelig stemme.
Gjest Gjest_Lise_* Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 Jeg tror disse såkalte "klarsynte" som ikke gikk videre ble flaue fordi de ikke er så gode som de sikkert har gitt utrykk for i alle år. Derfor skylder de på avtalt spill for å ikke tape ansikt ovenfor faste kunder etc. Det er ihvertfall det jeg tror
billie Skrevet 25. januar 2008 #5 Skrevet 25. januar 2008 De synske føler seg lurt,faktisk... Fikk smake sin egen medisin med andre ord. Selvfølgelig er tv programmer som inneholder synske juks!
Vici Skrevet 26. januar 2008 #6 Skrevet 26. januar 2008 Jeg hørte om dette på radioen i går, og hun ene som ikke kom videre tok helt av i en debatt. Hun mener hun var bedre som synsk enn visse andre. Hun dummet seg ut.
Gjest jeg og Skrevet 26. januar 2008 #7 Skrevet 26. januar 2008 Jeg hørte også det programmet. Syntes hun gjorde det bra jeg. Hun fra tvnorge er tross alt pressesjef eller noe sånt og vant til å håndtere slike debatter noe hun andre mest sannsynlig ikke er. Dessuten syntes jeg hun synske fikk frem sine poenger og jeg vil ihvertfall tenke at programmet er bare tull hvis jeg gidder å se det når det kommer.
Shabana Skrevet 27. januar 2008 #8 Skrevet 27. januar 2008 Det er da vel ikke meningen at klarsynte skal kunne se fremtiden! De ser bare mer enn andre...
wondergirl Skrevet 27. januar 2008 #9 Skrevet 27. januar 2008 Selv om jeg aldri slutter å forundre meg over alle merkelige dokumentarer som sendes på TVN (Typisk: Jeg elsker min hund og nå skal vi gifte oss / Vinn en plastisk operasjon) , må jeg si at det er på tide at noen stiller spørsmål ved de som hevder seg å være synske og kanskje til og med tjener en drøss med penger på det. Det blir på en måte en slags forbruker-test. Dersom man hevder å være klarsynt,bør det jo ikke være noe problem å stille opp i et slikt program. Men tror ikke jeg kommer til å se på programmet.
Gjest Bolledeig Skrevet 28. januar 2008 #10 Skrevet 28. januar 2008 Haha, dette er jo fantastisk. Hadde det ikke vært for Trash-TV-kanalen TV Norge ville ikke disse menneskene fått TV-tid i det hele tatt, så gidd å sutre og klage =D Men for all del, det er jo kanskje bedre at de styrer rundt på synsk-idol enn at de utnytter desperate mennesker for penger.
Mann 42 Skrevet 28. januar 2008 #11 Skrevet 28. januar 2008 (endret) Er det noen som kjenner til det programmet som dannet mønster for dette? Det skulle være et britisk program som heter Psychic Challenge eller noe sånt. Britiske skeptikere om Britain`s Psychic Challenge, og de sk testene av de psykiske. Disse folka vet ikke en dritt om testing, randomisering eller bias i tester, og hvis den norske versjonen er like dårlig eller kanskje helst verre, så er dette bare tøys. Endret 28. januar 2008 av Mann 42
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå