Gjest Gjest_mina_* Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Hei, er nå andre dagen på ecovag, og siden jeg begynte å bruke det har jeg fått kjempemasse hvit klumpaktig utflod. Noen som har erfaring med dette? Forstår ikke helt hva det er...Når jeg tar inne i skjeden kjenner jeg at det ligger der inne også...! Tenkte først at det var innholdet i kapslene som kom ut og skulle være slik, men...hva skjer? Please svar!
Saeria Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Det er min tanke også. Rester av kapselen blandet med litt utflod. Det kjennes gjerne litt kornete ut også inni der? Det har forøvrig kommet en gel på tuber som en kan bruke i stedet. For det er vel snakk om å gjenopprette balansen i skjeden? Da kommer riktignok gelerestene ut morgenen etter, men du slipper de klumpete greiene.
Gjest Frustrert ! :S Skrevet 14. august 2009 #3 Skrevet 14. august 2009 Hei ! Jeg bruker nå ecovag, fordi jeg gikk på en pencillin kur for urinveis infeksjon for ca 2 uker siden. Jeg har også samme greiene nå, kommer hvit klumpete ut på morgenen. Også lurer jeg på en liten ting til, jeg har hatt litt problemer med en ting etter mensen, når den er slutt, blir utfloden brun! ;O Hva kan dette være? Håper på svar : ) Hilsen frustrert jente 19
Cullen Skrevet 14. august 2009 #4 Skrevet 14. august 2009 Også lurer jeg på en liten ting til, jeg har hatt litt problemer med en ting etter mensen, når den er slutt, blir utfloden brun! ;O Hva kan dette være? De siste blod restene. Helt normalt.
Gjest Frida Skrevet 4. mars 2011 #5 Skrevet 4. mars 2011 Jeg har prøvd ut både ecovag, vivag og gele greier uten resept og med resept. Det er helt normalt at det kommer ut igjen om morningen. Så lenge du ikke blir irritert og det kommer blod ut av melkekapslene, er alt normalt. Og ja, brunt blod i slutten er helt normalt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå