Gå til innhold

Kinamat!


MAcy

Anbefalte innlegg

favoritten er "nummel fjojten" som dama i butikken alltid kalte det, og som vi til slutt kalte det også. dvs kylling i sterk saus med cashew nøtter. super godt.. desverre bor jeg ikke i nærheten lenger og uansett hva jeg prøver av kinamat blir det ikke så godt som det... sukk... men men.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min kinafavoritt er dim sum. Også glad i kinesiske supper. Ellers spiser jeg det meste av kinamat bortsett fra innbakt svinefilet i sursøt saus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til forrett: vårrull eller løksuppe

til middag : kylling sezshuen. kylling med karri. kinesisk biff med chilisaus. stegt spagetti med karry.

til dessert om jeg har plass i magen: frityrstekt banan med pistasje og sjokolade is ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vårruller her også.. :)

eller svin med sichuan (vet ikke hvordan det skrives) og ris.. eller den samme bare med kinesisk biff.. også stekte nudler med bif og grønnsaker!

Så pleier jeg bestandig å smake til alle de andre hvis de bestiller noe jeg ikke har smakt før :fnise:

Endret av dinedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

til forrett: vårrull eller løksuppe

til middag : kylling sezshuen. kylling med karri. kinesisk biff med chilisaus. stegt spagetti med karry.

til dessert om jeg har plass i magen: frityrstekt banan med pistasje og sjokolade is ..

Det høres akkuratt ut som venninna mi!!!! Ha Ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på kinarestaurant i går. Da kjøpte jeg biffstrimler med grønnsaker i soyasaus og ris til. Det var godt. Ellers synes jeg at kylling i karrisaus og ris er godt. Det er det jeg som oftest kjøper meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...