Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

favoritten er "nummel fjojten" som dama i butikken alltid kalte det, og som vi til slutt kalte det også. dvs kylling i sterk saus med cashew nøtter. super godt.. desverre bor jeg ikke i nærheten lenger og uansett hva jeg prøver av kinamat blir det ikke så godt som det... sukk... men men.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min kinafavoritt er dim sum. Også glad i kinesiske supper. Ellers spiser jeg det meste av kinamat bortsett fra innbakt svinefilet i sursøt saus.

Skrevet

Kylling Chop Suey!!! :sikle:

Skrevet

til forrett: vårrull eller løksuppe

til middag : kylling sezshuen. kylling med karri. kinesisk biff med chilisaus. stegt spagetti med karry.

til dessert om jeg har plass i magen: frityrstekt banan med pistasje og sjokolade is ..

Skrevet (endret)

vårruller her også.. :)

eller svin med sichuan (vet ikke hvordan det skrives) og ris.. eller den samme bare med kinesisk biff.. også stekte nudler med bif og grønnsaker!

Så pleier jeg bestandig å smake til alle de andre hvis de bestiller noe jeg ikke har smakt før :fnise:

Endret av dinedama
  • 4 uker senere...
Skrevet
til forrett: vårrull eller løksuppe

til middag : kylling sezshuen. kylling med karri. kinesisk biff med chilisaus. stegt spagetti med karry.

til dessert om jeg har plass i magen: frityrstekt banan med pistasje og sjokolade is ..

Det høres akkuratt ut som venninna mi!!!! Ha Ha

Skrevet

Var på kinarestaurant i går. Da kjøpte jeg biffstrimler med grønnsaker i soyasaus og ris til. Det var godt. Ellers synes jeg at kylling i karrisaus og ris er godt. Det er det jeg som oftest kjøper meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...