14062003 Skrevet 25. april 2003 #1 Skrevet 25. april 2003 Jeg tyvtittet litt på merkelappen inni kjolen da jeg var hos syersken i går. Model 6118 og Marys sto det. Finner fortsatt ikke noe på nettet :-( Vel, poenget er at jeg ikke helt vet hva jeg skal gjøre med kjolen. Den satt så fint. Den er så fint sydd inn. Det var plass til undertøy i den. Nå sitter den ikke så fint. Den er alt for liten over den gavide magen min, og prinsessetuppen foran står ut. Jeg måtte droppe undertøyet i går fordi den var så trang - og da vælket kjolen seg nedover :-( Syersken hadde ikke gjort innsyingen helt ferdig, så hun skal sy den litt ut igjen. Feste stropper jeg trenger og litt sånn anna dill. Hun maste om at jeg måtte slanke meg. Ikke lett å slanke seg når man er gravid - ikke i mageomkrets i alle fall! Får høre om jeg kan få sydd inn reserveborrelåsåpning til bruk under middagen :-D Åååå, kællen min er i utdrikningslag på andre kanten av landet denne helgen (ikke sitt eget altså). Han er sååå overlykkelig over å skulle bli pappa. At jeg har sluttet å røyke og sluttet på antiangstpillene momentant i tillegg til store problemer med kjolen ser ikke ut til å ofre en tur innom hans hjerne! Sånn, da har jeg fått ut gressenkefrustrasjonen for i kveld. Skriver sikkert noe mer fornuftig og hyggelig i morgen :-) PS: Sløret var 10ggr finere når det var lenger enn slepet enn når det var kortere. Så syersken syr slepet kortere :-)
Pip Skrevet 26. april 2003 #2 Skrevet 26. april 2003 Du virker ikke som du er helt i slag i dag... Men du! SÅ FLINK du er som har slutta å røyke!! Grattis!!! OG slutta på pillene!! Jeg må ærlig si at jeg ble imponert nå - når du i tillegg stresser litt med bryllupet OG skal bli mamma!! Hadde jeg hatt hatt, skulle jeg tatt den av nå altså! Når det gjelder kjolen, tror jeg sydama bør klare å få den til å sitte like fint som den gjorde før - herlighet, det er da jobben hennes!! Jeg hadde blitt særdeles fornærma hvis hun hadde bedt meg slanke meg iallefall - åsså når du er gravid?! Nei, ærlig talt! Dette er i grunnen hennes problem, og du kan forvente at det blir som du vil ha det! Ønsker deg en fin helg, og vær litt stolt over deg selv da! :blunke: God klem fra Pip
14062003 Skrevet 26. april 2003 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2003 Takktakk for svar! Jeg er kjempestolt av meg selv nå. Utrolig sliten og lei, men samtidig veldig glad. Humøret var ikke strålende i dag morges og er fortsatt ikke det, men jeg har tatt en dusj, plukket hundemøkk i hagen, tatt 3 vaskemaskiner med klær og støvsugd her hjemme i tillegg til brødskivefrokost. Og turen ut i dag var blandet, med gud så flink jeg har vært: - Kjøpt mammabukse (alle var egentlig for store, men noe måtte jeg ha). - Kjøpt sexy truse (nesen sånn boxer, men trang og med blonder). - Kjøpt BH (75 E er egentlig for lite, men jeg har ikke noe valg). - Kjøpt rosa perlepyntet veske til bryllupet. - Kjøpt leppestift, lipliner og mascara til bryllupet (hyggelig og behjelpelig betjening!!!). - Kjøpt body butter, pinsett, skrubbevott, neglfil, hårkur, skumbadekule (jaggu skal jeg ta meg godt ut til bryllupet og kose meg som gressenke akkurat nå!). - Kjøpt bok til å skrive svangerskapsdagbok i. - Kjøpt vaskemiddel, oppvaskmiddel, skyllemiddel på Binders. - Vasket bil (i Shells automat!). - Kjøpt "graviditetspiller" (ferdig blanding av alt nødvendig). Ellers har jeg sett på brudesko. Fant flere gode og pene, men orket ikke prøve noe særlig i dag. Sett etter strømpebukser. Fant bare sorte eller brune :-( Da jeg sto og prøvde BHer hos Lindex rimelig oppgitt ringte vår bekjente og sa at kokken kommer og vil se på lokalet kl 17 i morgen. F*** heller, jeg har ikke lyst til å måtte ordne slikt nå - alene! Slappe av på sofaen med vann og kjeks før jeg manner meg opp.
Karoline Skrevet 26. april 2003 #4 Skrevet 26. april 2003 Masse å orden før et bryllup, så på en måte er jeg glad at mitt er over... Et tips: Hvite strømper fant jeg på Glassmagasinet i Oslo, der hadde de mange slag, og alle farger. Forøvrig har undertøysbutikker større utvalg i ymse bh-størrelse enn f.eks Lindex. Uansett: LYKKE TIL!
14062003 Skrevet 26. april 2003 Forfatter #5 Skrevet 26. april 2003 Hvite strømper fant jeg på Glassmagasinet i Oslo' date=' der hadde de mange slag, og alle farger. [/quote'] Takk, jeg skal dit å kjøpe engangskameraer. Skal se etter strømpebukser samtidig. Tror jeg må ha strømpebukser og ikke strømper pga. svette mellom låra og fasong på undertøyet. Tja, jeg vet ikke helt om jeg er enig. For det første er prisen en helt annen. Å kjøpe BHer til tusen kroner blir litt i drøyeste laget for meg. Men, dersom de hadde beholdt fasongen, så hadde det vært verdt det. Imidlertid er jeg mer skuffet over kvaliteten på tusenkronersBHer enn 500kronersbher hos Lindex... Men jeg er redd for at jeg må ut med noen tusen til et par BHer i løpet av dette svangerskapet, ja. Lindex har bare BHer til E og nå MÅ jeg ha minst F, gitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå