Gå til innhold

"Menssmerter" uten mensen..


Gjest Gjest_lilly_*

Anbefalte innlegg

Gjest hilde

jeg hadde mensen for 2uker siden å noen dager etter mensen hadde jeg sex med typen min å nå har jeg noe lignende mensen smerter, hva kan det komme av, kan jeg være gravid da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Gjest hjelp

Hei. Jeg hadde mensen for sc 4uker siden. Etter to uker begynte jeg å få oppblåst mage og mensen murring antar jegvhadde eggløsning da.etter det ble jeg utrolig hormonell.vondt i magen på begge sider (nede imagen) oppblåst og luftig,hvit utflod og mye! trodde jeg skulle få mens på nytt. Brystvortene er såre og jeg er utrolig trøtt om dagen.nå er jeg øm inni sjeden og d gjør vondt å ha sex. Disse symptomene føler jeg har vedvart sidenjeg sist hadde eel.sist mensdag var 12mai!!! Blir galen og graviditetstest slår ikke ut.!! Forslag til hva d kan vær!?? Gravid? Ikke gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hjelp

Hei. Jeg hadde mensen for sc 4uker siden. Etter to uker begynte jeg å få oppblåst mage og mensen murring antar jegvhadde eggløsning da.etter det ble jeg utrolig hormonell.vondt i magen på begge sider (nede imagen) oppblåst og luftig,hvit utflod og mye! trodde jeg skulle få mens på nytt. Brystvortene er såre og jeg er utrolig trøtt om dagen.nå er jeg øm inni sjeden og d gjør vondt å ha sex. Disse symptomene føler jeg har vedvart sidenjeg sist hadde eel.sist mensdag var 12mai!!! Blir galen og graviditetstest slår ikke ut.!! Forslag til hva d kan vær!?? Gravid? Ikke gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...
4 timer siden, kritte skrev:

Jeg kan noen ganger ha menssmerter i opp til en uke før mensen kommer.

Er det en god grunn til å trekke frem en tråd fra 2008? 

Anonymkode: 7039c...736

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Hei, håper noen kan hjelpe meg☺️ Jeg sluttet på prevensjon i januar da jeg og kjæresten prøver å bli gravide. For 1,5 uker siden følte jeg meg så kvalm hele tiden så jeg tok en graviditets test, men den var negativ. Dette var da før mensen skulle ha komt. Nå derimot skulle jeg hatt mens den 6. Mai, men det er den 11. nå og mensen har ikke komt. Jeg har PMS liknende symptomer, og enda vondere i brystene enn vanlig. Kan det være at jeg er gravid, men at det ikke slo ut på testen sist gang siden det kanskje var for tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...