Gå til innhold

Metho Draine Detox?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat kjøpt rensekuren Metho Draine Detox.(flytende-over 20 dager) Men er litt usikker på om den er bra? Burde jeg ta den?

Har i det siste vært plaget med alt mulig av fordøyelsesproblemer(treg og oppblåst mage,diare og sure oppstøt), og tenkte dette kunne hjelpe.

Noen som har noen erfaring med denne kuren?

Hun jeg kjøpte den av sa at man kunne få litt problemer med kviser og vondt i hodet..Det bekymrer meg litt fordi jeg sliter med kviser og uren hud til vanlig.

Kan man ta denne kuren og samtidig dra på jobb i begynnelsen?(er det en slik type kur som gjør at man må fly på do i ett sett, både det ene og det andre?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg bruker denne et par ganger i året. Noen ganger får jeg hodepine og kviser som nevnt, men etter noen dager blir huden mye bedre enn før starten.

Når det gjelder dobesøk så opplever jeg noe mer hyppige besøk enn vanlig, men ikke noe som ikke lar seg kombinere med full jobb og familieliv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar :)

Fortsatt ting jeg lurer på da...

Drikker man mye vann i tillegg, eller kun kuren? og

hva oppnår man egentlig med denne kuren?(hva merker du forskjell på?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker mye vann ja :) Opp mot 3,5 liter i døgnet faktisk.

Jeg merker forandringer i kroppen. Noen er ikke like enkle å forklare :)

Men i hovedtrekk blir jeg kvitt overflødig vann, huden min blir penere, luft i magen forsvinner for lang periode (sliter også med mageproblemer).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Gjest Bolledeig

Slike kurer driver ut vann, og en del av de virker også avførende. Men det betyr jo faktisk bare at man blir dehydrert og tom i magen. Man kan miste kg av å bli tom i magen, men de kommer på igjen når man spiser =D

Grunnen til at noen skal få vondt i hodet er en kombinasjon av at stort sett man anbefales å ligge unna sukker og koffein (som folk ofte får abstinenser når de kutter - derav hodepine) og fordi man gjerne blir dehydrert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei det var jeg som startet denne tråden:)

Men jeg har fortsatt ikke "turt" å prøve denne kuren! Hvis noen prøver den er jeg veldig interessert i å høre bivirkninger/effekt osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Ann_*

Detox gir deg:

Økt energi

Styrket immunforsvar

Vekttap

Sunn hud og sunt hår

Bedre blodsirkulasjon

Mindre cellulitter

Bedre søvnkvalitet

Selv foretrekker jeg detox via sunn og riktig mat. Ikke slik kur som TS nenvern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Heidi_*

Jeg så på Oprah i forrig uke. Der hadde hun med et innslag fra britisk forskning.

2 grupper med kvinner hadde i noen uker drukket like mye vin, røyket og spist litt for mye usunn mat. Den ene gruppen fikk så en Detox kur mens den andre gruppen spiste helt vanlig mat.

Gjett hva: da begge gruppene ble undersøkt etterpå så hadde ikke den gruppa som hadde gått på Detox noen bedre resultater enn de som hadde spist helt vanlig mat.

Detox kan være greit hvis man skal prøve å forandre kostholdet sitt og som en kickstart på en slankekur - men du trenger ikke kjøpe dyre kurer og sulte deg selv.

Og det å helle i seg litervis med vann? Bare tull det også. Test viste at to tvillinger som spiste fikk i seg akkurat nøyaktig samme mat - men hun ene drakk minst 3 liter vann om dagen. Hun andre gjorde ikke det. De skilte allikevel ute like mye avfallstoffer og hun som ikke drakk 3 liter vann var ikke dehydrert.

Eneste forskjellen var at hun som drakk mye vann fløy på do hele tida..... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Gjest

Snakk om å være negative til noe som egentlig bare er positivt.

Denne kuren har jeg prøvd flere ganger, det er ikke for slanking men for å føle seg litt bedre litt fortere enn å legge om hele kostholdet, hele vitsen for meg med denne, er vel at jeg slipper å legge om kostholdet og ikke noe slanking.

Det er en drikk du drikker jevnt utover dagen og urtene som er i hjelper kroppen å skille ut div avfallsstoffer- og hva enn slags kur de på tv hadde tatt, som ikke fungerte, så kan jeg skrive under på at jeg følte meg veldig mye bedre etter denne kuren, den gav meg økt energi, bedre søvn, og slutt på promp!!

Så denne kan jeg virkelig ambefale, den er ikke veldig dyr og den er ikke usunn på noen måter, den inneholder bare urter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...