mia83 Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Skulle begynt på nytt pillebrett i går ca kl 18.30. Men jeg glemte det, så jeg tok den første pilla kl 16 i dag... skal jeg da ta nr 2 til vanlig tid? Altså ca 18.30 i dag? Noen synspunkter på dette?
Redlady Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Kommer litt ann på hva som står i pakningsvedlegget om glemte piller. Noen piller skal en ta til den riktige tiden, selv om det betyr at en må ta to samme dag, eller til og med to samtidig.
Gjest rikkerikke Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Det er ingen vits i å ta en pille til i dag. Dobbel dose gir ikke beskyttelse på etterskudd uansett. Du må bruke annen prevensjon de neste 14 dagene om du vil være helt sikker på ikke å bli gravid.
Gjest Linn24 Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 Det er ingen vits i å ta en pille til i dag. Dobbel dose gir ikke beskyttelse på etterskudd uansett. Du må bruke annen prevensjon de neste 14 dagene om du vil være helt sikker på ikke å bli gravid. signerer denne. men hvis du tar pilla innenfor 36 timer, så skal det som regel gå bra.
mia83 Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. januar 2008 signerer denne. men hvis du tar pilla innenfor 36 timer, så skal det som regel gå bra. Tok pilla likevel jeg, for å komme "på tur" slik at jeg ikke blir helt forvirret.. hehe.. Men vet at jeg bør bruke annen prevensjon i tillegg de første 14 dagene ja.. Er nok lurest å gjøre det.
Gjest Linn24 Skrevet 22. januar 2008 #6 Skrevet 22. januar 2008 Tok pilla likevel jeg, for å komme "på tur" slik at jeg ikke blir helt forvirret.. hehe.. Men vet at jeg bør bruke annen prevensjon i tillegg de første 14 dagene ja.. Er nok lurest å gjøre det. ja, det er greit å være på den sikre siden.
mia83 Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. januar 2008 ja, det er greit å være på den sikre siden. Ja iallefall nå! Vil ikke være "på tjukka" i mitt eget bryllup.. hehe..
Gjest Linn24 Skrevet 23. januar 2008 #8 Skrevet 23. januar 2008 Ja iallefall nå! Vil ikke være "på tjukka" i mitt eget bryllup.. hehe.. skjønner deg der lille miamor.
Inwe Skrevet 23. januar 2008 #9 Skrevet 23. januar 2008 Er ikke de fleste piller sånn at man faktisk kan ta den innen 24 timer og det ikke har noe å si? Sånn er min iallefall. Uansett så har jeg glemt pilla en dag, og alikevel hatt sex, uten at det har hatt noe å si. Så du er nok sikker uansett.
mia83 Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 23. januar 2008 Er ikke de fleste piller sånn at man faktisk kan ta den innen 24 timer og det ikke har noe å si? Sånn er min iallefall. Uansett så har jeg glemt pilla en dag, og alikevel hatt sex, uten at det har hatt noe å si. Så du er nok sikker uansett. Ok. Det er mulig at min pille også er slik... vet ikke helt. men har uansett to ganger i natt, så da er det vel greit å bruke litt i tillegg..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå