Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal melde meg inn (igjen :sjenert: ) på SATS i dag, og lurer på hvor mye det koster i måneden. Hjemmesidene deres er nemlig under ombygging, så der finner man ingen info. Jeg skal for øvrig ha lokalt medlemsskap, da jeg kun kommer til å trene på nærsenteret.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg betaler kr 429 i mnd, men det er studentpris fra fire år tilbake som ikke har blitt justert i mitt abonnement.

Vil tippe det ligger på +/- kr 500

Skrevet

Sjekk om jobben din har avtale med SATS da får du det billigere.

Jeg betaler 339kr mnd for bymedlemskap.

Ordinær pris pr mnd er jeg usikker på.

Lykke til!

Skrevet

Jeg får dekket halve avgiften av jobben, så blir uansett ikke så dyrt. ;)

Skrevet

Greit at et tilbud skal koste men jeg synes ikke SATS oppfyller forventningene på hva kunden får igjen.

Lokaler, interiør, materialer, ventilasjon, bråkete valg av musikk/for høyt volum, skrikete instruktører, dårlig utvalg i maskiner, kalde gulv og overfladiske og masete resepsjonister...nei takk.

Skrevet
Greit at et tilbud skal koste men jeg synes ikke SATS oppfyller forventningene på hva kunden får igjen.

Lokaler, interiør, materialer, ventilasjon, bråkete valg av musikk/for høyt volum, skrikete instruktører, dårlig utvalg i maskiner, kalde gulv og overfladiske og masete resepsjonister...nei takk.

"Min" SATS er veldig OK. Men jeg kan styre meg for f.eks. SATS Spektrum, ja. Så det kommerj o helt an på hvilket senter man går på.

Skrevet

jeg betaler 379,- og det er studentpris og jeg kan bruke alle sentrene i tr.heim. kjempebra her i alle fall.

Skrevet

Betaler 289 kroner i måneden. Delvis redusert pris pga arbeidsgiversavtale og noe sponsing av arbeidsgiver utenom.

Skrevet

Da har jeg meldt meg inn (og trent): 559,- for lokalt medlemsskap på "mitt" senter her i Oslo, 569,- for gullmedlemsskap. Dyrt, men får dekket halvparten av arbeidsgiver.

Skrevet
Da har jeg meldt meg inn (og trent): 559,- for lokalt medlemsskap på "mitt" senter her i Oslo, 569,- for gullmedlemsskap. Dyrt, men får dekket halvparten av arbeidsgiver.

Vilket senter er du på i Oslo?

Jeg skulle melde meg in på majorstuen, for det er nermest.

Men det kostet med 489 kr i måneden å det MED rabatt fra arbedsgiver... Dårlig avtale tydligvis..

Men kan jo melde meg in på hvilken SATS jeg ønsker så velger jo selvfølgelig den som er billigst, så får jeg trene i hele Norden uansett,,,

Men man må vel møte opp fysisk for å signere kontrakt?

Ellers kan jeg jo bare ta en bitteliten SATS i en bitteliten by, så blir det billig!!'

Noen som har peiling?

Skrevet

Gullmedlemsskapet koster vel det samme hvor som helst. Du kan ikke være medlem av kun et senter og så trene hvor som helst. Da må du være gullmedlem. Høres ut som om din arbeidsgiver ikke har spesielt god avtale med SATS...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...