Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest lille blå uinnlogget
Skrevet

Selv om jeg håper David ryker nå til fredag, så må jeg bare si det at jeg synes David har en god senetekke i forhold til Gaute, og en annen ting, han kommer til å bli så dritpen om 10 år.

Men heia Kurt heia Kurt, og Gaute håper jeg får andre plassen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De tre gutta skal signere den nye Idol-cd`n som slippes imorra....

Lyst til å vite hvor...??

Gjest Anonymous
Skrevet
De tre gutta skal signere den nye Idol-cd`n som slippes imorra....

Lyst til å vite hvor...??

Hvor???

Skrevet
Synes også at Kurt er i en klasse for seg...,MEN siden han også gjør suksess med bandet sitt så kunne godt en av de andre fått sjansen siden de er så flinke..

Rettferdig?! :roll: Hmmm...

Hvem hadde vel hørt om Fenrik Lane før Idol begynte?

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Jeg hadde aldri hørt om gruppa til Kurt før idol. Jeg synes Kurt er flink, men jeg har mer sansen for Gaute.

Skrevet

Hvor???

På den nye plate sjappa på Egertorget, klokka 18.

Sjappa heter Free Record Shop, og jeg jobber IKKE der.

Skrevet

Jeg skal ikke si så mye her, for jeg er en av de som IKKE følger med hver gang Idol går på TV. Showet er greit, men andre ting er viktigere. Men det jeg skulle si var at mamman min (som alltid ser på) har sagt at hun ikke liker David's øyne, de er så stive sier hun. Og da jeg så på Idol på Fredag som var, så skjønte jeg akkurat hva hun mente. Jeg synes han ser litt sjeleløs ut jeg, akkurat som om det ikke er noe bak de øynene.

Sikkert noen som reagerer nå men jeg synes nå Kurt er litt kjekk også jeg da. DET ER JO BARE TENNA HANS FOLK LEGGER MERKE TIL. ALLE TENKER, MEN INGEN SNAKKER!

Han er en ganske super fyr på privat basis også har noen hvisket inni øret mitt. Og uansett hvem som vinner så er jo Gaute og Kurt bestiser nå så tror ingen av dem blir særlig lei seg!!

Skrevet

På fredag skal dommerne velge hvilke sanger deltakerne skal synge. Kurt skal i hvert fall synge "One" (U2) og "Livin' la vida loca" (Ricki Martin), men det blir spennende å se hvilke sanger de to andre får tildelt også.

Skrevet
Kurt skal i hvert fall synge "One" (U2) og "Livin' la vida loca" (Ricki Martin)

Hvor fant du det Snehvit? Jeg har lett etter oversikt over hva de skal synge på fredag.

Skrevet
Hvor fant du det Snehvit?

Jeg fant det på hjemmesiden til Fenrik Lane. :)

Skrevet

Jeg får sitere mannen min på fredag:

”Om jeg noen gang kommer til å gå over på den andre siden, da er det bare på grunn av den sinnsyke stemmen til Kurt.”

Godt sagt! :ler:

Skrevet

Hmmm….lurer på hvorfor dommerene valgte ”Livin’ La Vida Loca” som en passe sang til Kurt… Dette blir spennende!

Skrevet

Kurt synger på fredag: One" (U2) og "Livin' La Vida Loca" (Ricky Martin).

Gaute synger When Susannah Cries" (Espen Lind) og "Life Is A

Rollercoaster" (Ronan Keating).

David synger på fredag: "Wherever You Will Go" (The Calling) og "Dancing In The Moonlight" (Toploader).

Gleder meg jeg...

Gjest Anonymous
Skrevet

Har en skummel følelse av at Kurt ryker i kveld, David og Gaute har så mange fjortisfans!

STEM PÅ KURT ALLE SAMMEN!!!!!

Skrevet
Hmmm….lurer på hvorfor dommerene valgte ”Livin’ La Vida Loca” som en passe sang til Kurt… Dette blir spennende!

Sikkert fordi han er blitt så rå tili å danse. :wink:

HEIA KURT!!

Skrevet
Har en skummel følelse av at Kurt ryker i kveld, David og Gaute har så mange fjortisfans!

STEM PÅ KURT ALLE SAMMEN!!!!!

Jeg har også en liten magefølelse av det (men det er sikkert bare fordi han er min store favoritt), så i dag skal jeg faktisk stemme for første gang. Kurt fortjener det synes jeg!

Sikkert fordi han er blitt så rå tili å danse. :wink:

:ler: Synes han er kjempemorsom når han danser jeg, spesielt fordi han ikke er typen til det i de hele tatt! Men kanskje det blir skikkelig hoftevrikk i kveld?

:hoho:

Skrevet

Ja, Kurt er helskjønn når han danser :ler: smelter faktisk helt. Sjelden man ser så ekte mennesker på TV :D

Skrevet

Veldig bra artikkel ja, takk for tipset :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...