Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2003 #22 Skrevet 2. mai 2003 I dag tror jeg at det er Rebecca eller Kurt som ryker ut. Den tredje som havner i sofaen er Espen. Gaute er en verdig vinner.
Arwen Skrevet 2. mai 2003 #23 Skrevet 2. mai 2003 Rebecca eller David går i dag, selv om han sang utrolig bra i dag. Tipper Rebecca jeg..
Gjest Duchess Skrevet 2. mai 2003 #25 Skrevet 2. mai 2003 Om det finnes noe rettferdighet i verden ryker Rebecca i dag.
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2003 #27 Skrevet 2. mai 2003 Så ble det Espen da, det er jo ingen stor overraskelse. Nå er det kun 4 igjen, og jeg tror listen blir slik: 1) Gaute 2) David 3) Kurt 4) Rebecca Gaute er en verdig vinner.
Arwen Skrevet 2. mai 2003 #28 Skrevet 2. mai 2003 Min liste: 1) Kurt (selvfølgelig) 2) Gaute 3) David 4) Rebecca
Gjest Samara Skrevet 2. mai 2003 #29 Skrevet 2. mai 2003 Jeg tror Kurt eller Gaurte vinner - litt usikker der. David blir nr.3 Rebekka nr. 4 Synes Gaute var flink i dag, og David overrasket meg veldig positivt! Synes de er flinke alle sammen! *positivt stemt til verden i dag* :blunke:
blå Skrevet 3. mai 2003 #30 Skrevet 3. mai 2003 Jeg synes også de er flinke alle sammen på hver sin måte. Men jeg tror nok at om jeg skal kjøpe en cd med en av de deltakerene, så måtte det bli Kurt. Tror ikke at noen av de andre vil appelere til ei 28 år gammel jente. Men, dette er vel et litt mer "fjortiss" program, og det er vel de det skal appelere til. Synes forresten at Rebecca var nydelig i går, og hun virket veldig selvsikker og stø. Men som sagt...heia Kurt.
Nile Skrevet 3. mai 2003 #31 Skrevet 3. mai 2003 Kurt er suverent best - ærlig talt! Kansje ikke Idol materiale i utgangspunktet, men han er jo bare dødskul når han får en mikrofon i handa! Og joda, Gaute er flink han også, absolutt, men Kurt er liksom i en klasse for seg...
Arwen Skrevet 3. mai 2003 #32 Skrevet 3. mai 2003 Digger dansestilen til Kurt! Helt herlig :enig_animasjon:
bare meg 79 Skrevet 3. mai 2003 #33 Skrevet 3. mai 2003 Må nå bare si at jeg ikke ser mye på IDOL :oops: men David er rå flink ser på en reprise nå fra en eller annen dag Synes at David har stil og en rå flott stemme Han er jo ganske så ung enda, han kan nå veldig langt Men synes og hun Rebecca er veldig flink, så en av de første gangene da var hun ikke så flink. :-? Men nå hun har virkelig fått taket på dette :D Håper en av de vinner De er såpass unge at de kan bli veldig veldig gode. Det tror nå jeg :kgblunk: Men vi må vel alle vente og se hvem som vinner
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2003 #34 Skrevet 3. mai 2003 Når Kurt begynner å danse, så ler jeg godt. Jeg synes det ser helt sprøtt ut. Gaute er den beste av alle. Ingen andre en han bør vinne!!!!!!
Kalas Skrevet 3. mai 2003 #35 Skrevet 3. mai 2003 Kurt synger så klart best, og har en viss sjarm. Gaute har nok best medietekke i fremtiden, tror jeg. Han svarer morsomt og ærlig på det folk spør om, og er litt vimsete søt. Selv kan jeg ikke utstå boyband-hulkingen hans, men det er vel kanskje ikke hans feil. Rebecca er altfor anemisk til å være popstjerne. Tafatt lite mehe som bare stråler når hun er på scenen - og knapt nok da. Men jeg må innrømme at surt-syngeren Lolita-David appellerer til rovdyret i meg. Miaaow.
Vilje Skrevet 3. mai 2003 #36 Skrevet 3. mai 2003 Jeg må jo bare slenge meg på her Jeg synes idol begynner å bli spennende, siden konkurransen er så jevn. Med tanke på at konseptet leter etter et idol, synes jeg nok Kurt faller igjennom. Han har allerede en plate på gang, er på en måte noget etablert, og appelerer nok heller ikke så veldig utseendemessig sammenlignet med de andre gutta. Stemmen derimot er jo i en særklasse, den første sangen "day after tomorrow" som han sang, ringer ennå i hodet mitt Men for all del, han har sjarm. Idag , etter storband kvelden, er det jo jevnere enn noensinne. David har løftet seg stemmemessig, og har utseendet og ikke minst, utstrålingen! Dessuten er han ung, og har mye potensiale. Gautes stemme har alltid tiltalt meg, den er så ren og klar på en måte, og når han går opp i de høye tonene...grøss. My way ble Gautes way ikveld synes jeg! Også er han så utrolig sjarmerende og liketil, ikke tilgjort i det hele tatt, det er et stort pluss for ham. Rebecca er flott på scenen, men av scenen virker hun underlig tafatt og beskjeden. Stemmen er bra, men ikke bra nok etter min mening.
CeNedra Skrevet 4. mai 2003 #37 Skrevet 4. mai 2003 er ikke gaute sin stemme litt vel kjedelig??? og ingen er vel noe som helst i forhold til KUrt?
*M* Skrevet 4. mai 2003 #38 Skrevet 4. mai 2003 Jeg synes Gaute's versjon av my way var glitrende, men han blir for Westlife for meg. veldig ballade... David kommer sikkert til å bli bedre og bedre for hver gang, han mangler bare litt erfaring og litt tid på å utvikle seg. Rebecca synes jeg ikke noe om, jeg vet ikke helt, det hun gjør utrykker nesten ingenting og gjør meg ikke imponert nok. Kurt er min soleklare favoritt og jeg mener han har det særpreget med stemmen som jeg synes mange av de bandene og artistene som slipper skiver idag mangler. Han har falsetten og den litt "rustne" klangen. Egentlig en klang som er vanskelig å beskrive!
Pip Skrevet 4. mai 2003 #39 Skrevet 4. mai 2003 Jeg har sett Idol to ganger, jeg - den ene nå på fredag. Og jeg må si - hvis ikke Kurt eller gaute vinner, så vet ikke jeg! Jeg hører til dem som mener at i musikkbransjen må man se etter stemmer - ikke dådyrøyne... Og han derre... uhm... David? Ja. Han sang grusomt falskt den første gangen jeg hørte ham... I går var det ganske rent, men han er ikke i nærheten av den stemmekontrollen og det registeret de to andre gutta har. Og hun jenta - vel, ganske kjedelig, spør du meg... Og fryktelig usikkert... Så ja - Gaute eller Kurt - hver sin stil, men dyktige begge to.
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2003 #40 Skrevet 5. mai 2003 Jeg synes Gaute synger dobbelt så bra som Kurt. Jeg har ikke noe sans for Kurt. Gaute er den som SKAL vinne helle idol.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå