tuji Skrevet 5. mai 2003 #41 Skrevet 5. mai 2003 Gaute er en Garth Brooks-wannabe. Dessuten syter og klager han hele tiden. "Jeg kan ikke å danse, jeg vil ikke ha på meg smoking..." David synger hysterisk falskt. Rebecca var god i begynnelsen, men gjør det dårligere og dårligere. Kurt er flink, men det er liksom blitt så populært å digge ham... Jeg synes egentlig ingen er idolmateriale!
Ruby Skrevet 5. mai 2003 #42 Skrevet 5. mai 2003 Kurt er og blir best, han har en fantastisk stemme og han har bevisst at han kan alt. Gaute er også råflink, men synes han passer bedre i country sjangeren. Men med litt trening kan han nok lære seg og kontrollere den vibratoen i stemmen sin. Håper at Kurt vinner hele greia, da blir det i alle fall bevisst at ikke utseendet teller mest i en sånn konkurranse. Skjønner heller ikke at man sier at David blir bedre og bedre, jeg synes han synger j..lig surt hele tiden!
Eowyn Skrevet 6. mai 2003 #44 Skrevet 6. mai 2003 Kalas, det trodde jeg også Jeg synes Kurt er flink og digger musikken hans fordi han er flink! IKKE fordi alle andre også liker musikken hans. I have a mind of my own...
Livets datter Skrevet 6. mai 2003 #45 Skrevet 6. mai 2003 Jeg har ikke sett så mye på Idol, men har fått med meg stemmen til Kurt. Den er helt fantastisk. Men sist gang var det en av gutta som sang "My way", og det var rå-bra! Da "heiet" jeg på ham (hva heter han?). Men det har sikkert mye å si hvilken sang de synger. Kurt hadde sikkert sunget den bra han også.
Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2003 #47 Skrevet 9. mai 2003 Hvordan tror dere det går i dag? De skal synge to sanger hver. Jeg har på følelsen at Rebecca eller David ryker ut i dag.
Gjest Lady-M Skrevet 9. mai 2003 #51 Skrevet 9. mai 2003 Kurt skal synge U2s "Beautiful Day" !! Den er så bra! Passer perfekt!! *stemme på Kurt*
Snehvit Skrevet 9. mai 2003 #52 Skrevet 9. mai 2003 Kurt skal synge U2s "Beautiful Day" !! Han skal synge "Perfect Day" (Lou Reed) også. Gaute: "Believe" (Cher) og "Love is all around" (Wet Wet Wet). Rebecca: "Unforgiveable Sinner" (Lene Marlin) og "Don't speak" (No doubt). David: "Velvet" (Savoy) og "Lemontree" (Fools Garden).
Trulta Skrevet 9. mai 2003 #53 Skrevet 9. mai 2003 Håper Kurt vinner!!! Om han ikke gjør det kommer jeg til å begynne å sippe! Han er den beste til å synge, også den mest "orginale".... :D HÅPE HÅPE
Eowyn Skrevet 9. mai 2003 #54 Skrevet 9. mai 2003 Åh, nå må Rebecca ryke ut altså! Men dere, er det ikke finale ikveld? :o Satser på at Kurt vinner jeg, han fortjener det så mye. Vel , alle som har kommet så langt fortjener det jo, men Kurt er best!
anine Skrevet 9. mai 2003 #55 Skrevet 9. mai 2003 Håper Rebecca eller David ryker ut i dag. Ingen av dem har gode nok stemmer synes jeg. Synes det hadde vært best om Gaute vant, jeg. Selv om Kurt kanskje har den fineste stemmen, så har han allerede en karriere som uansett skyter fart nå, og Gaute har da en nydelig stemme. (Søt er han også.)
CeNedra Skrevet 9. mai 2003 #56 Skrevet 9. mai 2003 tror nok rebekka ryker ut, men syntes gaute burde gått ut.. han har fin men kjedelig stemme...... tenk det så!
Eowyn Skrevet 9. mai 2003 #57 Skrevet 9. mai 2003 Gaute + "Believe" = :oops: Så dåååååårlig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :o
Gjest Tex Skrevet 9. mai 2003 #59 Skrevet 9. mai 2003 Ut med David!!!!! David var definitivt best idag synes jeg!!!!
Gjest Samara Skrevet 9. mai 2003 #60 Skrevet 9. mai 2003 Synes Kurt var suverent best i dag!! Kjempefine sanger hadde han også valgt. Kan ikke si det samme om Gautes valg. :o Blir spennende å se hvem som ryker i dag, håper egentlig det blir Rebekka...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå