Tjorven Skrevet 16. mai 2003 #101 Skrevet 16. mai 2003 Veldig bra artikkel ja' date=' takk for tipset :D[/quote'] Synes det var skikkelig flott skrevet alt sammen. Kurt er virkelig er idol akkurat som han er, det er også derfor jeg har så sansen for ham! :blunke:
Pearl Skrevet 16. mai 2003 #102 Skrevet 16. mai 2003 En kjempe treffende artikkel, jeg gleder meg storveis til i kveld. En ting er ivertfall sikkert, KURT får stemme fra meg. Mange er redd for at alle tror at Kurt vil vinne uansett og lavær dermed og stemme, men jeg tror faktisk at det er eneste måten han kan ryke ut på. Så ALLE som liker Kurt og stemmen hans: STEM
Tjorven Skrevet 16. mai 2003 #103 Skrevet 16. mai 2003 Mange er redd for at alle tror at Kurt vil vinne uansett og lavær dermed og stemme' date=' men jeg tror faktisk at det er eneste måten han kan ryke ut på. Så ALLE som liker Kurt og stemmen hans: STEM[/quote'] Det er akkurat dette jeg har i bakhodet også, derfor skal jeg faktisk stemme i kveld!
Eowyn Skrevet 16. mai 2003 #104 Skrevet 16. mai 2003 Jeg tror ikke den der dårlige Livin' la vida loca er noe for Kurt!! Dumme dommere! Men med den stemmen han har, så klarer han seg nok godt gjennom den....Men det var da ikke det beste valget dommerne kunne gjort, må da være millioner av andre sanger som passer bedre til Kurt enn den?? :o Sitter forresten å hører på noen sanger med Kurt nå.
Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2003 #105 Skrevet 16. mai 2003 GAUTE FOR ALLE PENGENE, NÅR KURT DANSER, SÅ MÅ JEG BARE LE. NOE SÅ KOMISK. GOD TUR HJEM KURT!
Crazee Skrevet 16. mai 2003 #107 Skrevet 16. mai 2003 Kurt var herleg. Og han fekk jo Livin' la vida loca til å svinga skikkeleg! Gaute var flink, han òg - og eg håpar me ser dei to i finalen!
Gjest Lea Skrevet 16. mai 2003 #108 Skrevet 16. mai 2003 Jeg har begynt å heie litt på Gaute jeg altså...
Gjest BR Skrevet 16. mai 2003 #109 Skrevet 16. mai 2003 GAUTE FOR ALLE PENGENE, NÅR KURT DANSER, SÅ MÅ JEG BARE LE. NOE SÅ KOMISK. GOD TUR HJEM KURT! Han prøver iallefall, og han har rytme i kroppen! Gaute ser jo så uengasjert ut når han synger, står jo bare rett opp og ned!
blå Skrevet 16. mai 2003 #110 Skrevet 16. mai 2003 Stemmen til Gaute er flott den også. Synd med David, i dag hadde han kun utseende og masse fjortisser med seg.......Beklager, men jeg håper David ryker.
Gjest Tex Skrevet 16. mai 2003 #111 Skrevet 16. mai 2003 Synes dem er flinke alle tre, men jeg synes fakrtisk ikke at Kurt er best. Men han har en stemmetype som ikke er helt min stil, han er for mye Bono og jeg har aldri likt han..... Idag var Gaute best, fikk frysninger av Susannah.....
Gjest BR Skrevet 16. mai 2003 #112 Skrevet 16. mai 2003 Da er jeg helt motsatt ev deg Anitacath, jeg synes forsåvidt at Gaute er flink å synge og alt det der, men kan bare ikke fordra den stilen! Kurt derimot har akkurat sånn stemme som jeg liker!
Snehvit Skrevet 16. mai 2003 #113 Skrevet 16. mai 2003 Hvis rettferdigheten skal seire, så bør virkelig David ryke ut i dag. Kurt og Gaute er overlegne i forhold! Jeg får frysninger på ryggen når Gaute drar til på de høyeste tonene.
Gjest gjesta Skrevet 16. mai 2003 #114 Skrevet 16. mai 2003 Kurt er den eneste som har en stemme jeg kunne tenke meg å lytte til gjennom en hel CD. Gaute og David kan helt sikkert dra i gang en eller annen landeplage, men Kurt er etter min mening den eneste som holder jevnt, høyt nivå. Hurra for Kurt og 17. mai.
Gjest feather Skrevet 16. mai 2003 #115 Skrevet 16. mai 2003 Enig med Mie. Jeg synes Gaute har en veldig fin stemme, men å høre på en hel CD med han tror jeg blir kjedelig. Kurt derimot..
Gjest Samara Skrevet 16. mai 2003 #116 Skrevet 16. mai 2003 Kurt er helt klart min favoritt - hører gjerne på musikken hans jeg. Ellers så liker jeg faktisk stilen til David også, men han er nok ikke helt ferdigutviklet stemmemessig. Er imponert over hvor mye han har forbedret seg! Den jeg har minst sansen for er Gaute. Han har en bra stemme (og ja, han synger renere enn David!), men det er ett eller annet ved stemmen hans jeg ikke helt liker. :o Synes Kurt og David er mer sjarmerende også jeg... Men ja, det var nå min mening. Heia KURT!!
Sharissa Skrevet 17. mai 2003 #117 Skrevet 17. mai 2003 jeg heier på Kurt, han er helt fantastisk super stemme og virker så trygg på scenen. Han er kanskje ikke verdens beste danser, men gjør det noe da? syns han klarte livin' la vida loca kjempe bra. Det er sant som en av dommerne sa en gang: "det er så trygt med kurt, når han kommer på scenen går det aldri gæernt" Men jeg syns også Gaute er kjempe flink, spesielt når han tar i alt opp påde høye tonene. Også ser han godt ut da, spesielt med litt skjegg :D Alltid syns han har vært litt sånn ronan keating type, så det passa godt at han fikk en ronan keating- sang, men skulle gjerne hørt ham synge when you say nothing at all. Har hele tiden vært helt sikker på at kurt ville vinne, men har begynt å bli litt usikker. sådet blir spennende i finalen, tror de har like store sjanser begge to
Gjest Samara Skrevet 17. mai 2003 #120 Skrevet 17. mai 2003 Hvem gikk ut? David? Jepp, det var nok David ja. Forsåvid rettferdig nok, i og med at de to andre er flinkere til å synge. Men som jeg nevnte tidligere, synes David har sin sjarm, og appellerer på en måte mer til meg en Gaute.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå