Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

David var definitivt best idag synes jeg!!!! :enig:

JA tenk det!

han får bedre stemme hver gang!!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Syns Kurt var best i dag og jeg..Men David var faktisk litt flink i dag han og. Og Gaute da..

Vil tro det er Rebekka som går ut i dag?

Skrevet

Vil tro det er Rebekka som går ut i dag?

Det ble vist det ja. Har aldri hatt sansen for henne men idag synes jeg hun var kjempebra. Men jeg liker "Don`t speak" masse, og dessuten blir de jo bedre og bedre alle sammen fra gang til gang...

Men David var best idag...

Gjest Duchess
Skrevet

På HØY tid at Rebecca gikk ut.

Skrevet

Enig med Duchess, men nå har jeg virkelig problem med hvem jeg vil skal vinne...

Skrevet

Dei er jo flinke dei som er igjen no då, men vinna... Kurt har alltid vore god, og eg har alltid hatt sansen for han. Best i dag, synest eg.

Gaute? Joda - flink han òg. Har'kje hatt noko i mot han, heller.

David har blitt ganske flink, han òg. Sjølv om eg i dag rynka litt på nasa av og til...

Alle tre kunne eg glatt putta i CD-spelaren på ein god dag. (Vel, Kurt har visst berre gode dagar.)

Rebecca har ikkje tiltalt meg stemmemessig, sjølv om ho er flink ho òg. Men litt for ujamn. Heilt greitt at ho rauk ut i dag.

Så får me sjå då i Gullruten i dag, korleis dei tre gjenverande gjer det som underhaldningsinnslag.

Skrevet

jeg stemmer på Kurt og Gaute jeg :D

Gute var jo sååå kjekk i dag, ble rent sjarmert jeg. han er desidert et godt idol-emne.

synes Kurt er utrolig dyktig, men er redd han ikke vinner pga mindre idol-aktig utseende.

egentlig har jeg begynt å gi blaffen i hvem som vinner- platekontrakter får de alle allikevel :wink:

rebecca imponerte meg ikke i dag..

Skrevet

1. Kurt (selvfølgelig)

2. Gaute (synger mye bedre enn David)

3. David (synes han synger surt, var det noen som hørte på i det hele tatt under Savoylåta i går? DET var ikke mye bra!!!!)

Skrevet

.....synes han synger surt, var det noen som hørte på i det hele tatt under Savoylåta i går? DET var ikke mye bra!!!!)

Er enig i at David ikke akkurat sang klokkerent på Savoysangen.

Men Lemon-tree var derimot kjempebra!!! 8)

Skrevet

Enig i at David sang delvis surt i Velvet, ja, men "Lemon tree" gjorde han helt suverent. Og jeg vet ikke hva som irriterer meg mest - at David synger surt eller at Gaute a)har dårlig engelsk uttale og b)ikke kan tekstene til låtene han synger!

Tekstfanatiker? Meg? Hmmm.... aaaaaaaldri hørt før.... :oops:

Gjest gjesta
Skrevet

Så på Gullrute showet i går, der David, Gaute og Kurt sang hver sitt vers. Etter den opptredenen er det ihverfall ingen tvil hos meg:

1. Kurt

2. Gaute

3. David

Det var enda lettere å høre hvem som var best når de måtte dele en sang. David var klart svakest sangmessig/stemmemessig, Gaute så ikke komfortabel ut på senen, men synger greit, Kurt er råbra.

Skrevet

Synes også at Kurt er i en klasse for seg...,MEN siden han også gjør suksess med bandet sitt så kunne godt en av de andre fått sjansen siden de er så flinke..

Rettferdig?! :roll: Hmmm...

Skrevet

Etter showet i går så må jeg si at jeg synes at David har blitt mye bedre enn jeg syntes før. Men Kurt er fremdeles helt suveren. Desuten var det da han skulle synge at alle begynte å juble...det var litt kult. Men om ikke Kurt viner håper jeg på Gaute (bare han holder seg unna Cher og Belive :oops: )

Skrevet

Og jeg glemte hele greia!!!!!!!

Full krise!!!!!!!

Og jeg som haaater reality-tv........

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes Gaute har vært best hele tiden. Kurt er på en andre plass mener jeg. David er en god treer.

Skrevet
Synes også at Kurt er i en klasse for seg...,MEN siden han også gjør suksess med bandet sitt så kunne godt en av de andre fått sjansen siden de er så flinke..

Rettferdig?! :roll: Hmmm...

Nei det synes ikke jeg. :wink: Er Kurt best, så er Kurt best - og da skal han vinne også. Det er uansett flere enn vinneren som kommer til å få platekontrakt eller lignende likevel.

Den beste skal vinne uansett - og etter min mening så er det definitivt Kurt!

Skrevet

Det må være hyggelig å være Kurt om dagen...

Skal man være ærlig var nok aldri Kurt den kjekkeste gutten i klassen. Det er han definitivt ikke nå heller, men ikke pokker om han har hatt like mange beundrere før i livet!!!

Skrevet

Kven som fortjener å få ein sjanse i idol... Det må jo vera den som er best. Me veit at det er fleire enn berre vinnaren som vil få platekontrakt, men vinnaren vil bli gjort litt ekstra for. Det er derfor ikkje urimeleg å tru at alle dei tre vil få sjansen til å visa at dei er gode nok til å selja.

Kurt er populær. Han er stabil, og stabilt god, og har ikkje problem med å halda ein konsert. Han trivest på scena. Han har sjarme, karisma - noko som er vel så viktig som utsjånaden. Absolutt idol-materiale. Joda, han har vist at han vil satsa på musikk, syng i band og gitt ut plate. Som har blitt svært populær. Synest det berre er enno større grunn til å satsa på Kurt, eg - ikkje 'straffa' han ved å gi ein av dei andre sjansen til full oppfølgjing.

Gaute er flink, han òg. Ikkje i Kurt sin klasse, men god og jamn kvalitet. Stemma og framføringa hans passar til ein annan type musikk enn Kurt, kanskje. Han greier nok ein konsert med dei rette songane. Og joda, han passar nok betre på ein plakat på ungpikeveggen enn Kurt... ;-)

Mykje godt kan seiast om David òg - elles hadde han ikkje vore med så langt. Men han er ujamn. Han kan glatt gi ut plate, men eg trur ikkje han hadde greidd å vera stabil gjennom ein konsert. Og det synest eg vinnaren skal kunna vera.

Dette er såklart ei heilt objektiv analyse.

Skrevet

Det som er litt rart er at mange "kritiserte" at Espen hadde kommet så langt, fordi han allerede var etablert i bransjen. Kurt er jo også etablert, men dèt er det ikke mange som henger seg opp i.

Han er kanskje ikke SÅ etablert som Espen, men likevel.

Det er ikke dermed sagt at Espen burde vinne Idol. Men jeg synes absolutt at han burde vært med lenger enn David.

Kurt er velsignet med et særpreg i stemmen og ikke minst sjarm. At han ikke er noe glansbilde burde selvsagt ikke ha noe å si.

En annen ting som gjør at Kurt og Gaute ligger langt opp på lista mi er at de har selvironi og har beina plantet godt på bakken. Jeg synes at David kanskje mangler noe av dette.

Gjest Starya
Skrevet

Vel, jeg har nå sansen for David jeg. Alderen tatt i betraktning. Om 10 år kan han være STOR. Men selvsagt, det betyr ikke at jeg mener han bør vinne idol nå. Han trenger mer erfaring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...