Gjest Trulselinemor Skrevet 25. april 2003 #1 Skrevet 25. april 2003 I dag synes jeg ikke Rebekka var av de flinkeste i dag . De andre synes jeg klarte seg veldig bra. Til og med Tone har kommet seg veldig. Gaute var best. Jeg vet det er mange som er uenige der, men det er min mening.
Eowyn Skrevet 25. april 2003 #3 Skrevet 25. april 2003 Tone kommer til å gå ut idag. Hun har rett og slett ikke sterk nok stemme, musikken overdøvet henne nesten fullstendig... Kurt er så innmari flink, vinner ikke han så skjønner jeg absolutt ingenting.
Gjest Duchess Skrevet 25. april 2003 #4 Skrevet 25. april 2003 Opptredenen til Espen var tøff syns jeg. Gaute er flink også har vi Kurtegutt da, som bør vinne om det finnes noe rettferdighet her i verden. Rebekka går nok ut i dag..........eller Tone.
Crazee Skrevet 25. april 2003 #5 Skrevet 25. april 2003 Vel vel - berre 5 minutt igjen så finn me det ut. Syntest det var litt gøy å høyra Tone i dag eg (og ho har jo greidd seg gjennom det utrulege mange gongar no,) men det blir spennande å sjå kven som hamnar i sofaen...
Gjest Trulselinemor Skrevet 25. april 2003 #6 Skrevet 25. april 2003 Før avstemningen sa jeg til samboeren at det var Rebekka, Espen og Tone som havner i sofaen, og at det var en av jentene som røk ut. Der fikke jeg rett. Men jeg trodde faktisk at det var Rebekka som kom til å ryke ut i dag. Jeg synes Tone var mye flinkere en henne.
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2003 #7 Skrevet 25. april 2003 Så lenge Tone forsvant i dag, så synes jeg lista skal bli slik: 1) Gaute 2) David 3) Espen 4) Kurt 5)Rebecca HEIA GAUTE! Brumundølingen!!!
Gjest gjesta Skrevet 25. april 2003 #8 Skrevet 25. april 2003 Jeg syntes helt klart at Kurt er flinkest! Heia Kurt. I dag syntes jeg Espen også var meget bra, ville heller plassert Gaute i sofaen. Dessuten liker jeg Rebecca.....tror jeg.....klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg liker stemmen hennes eller ikke... jo, jeg liker Rebecca.
Eowyn Skrevet 26. april 2003 #10 Skrevet 26. april 2003 Neste gang kommer nok Espen og Rebecca til å havne i sofaen igjen. Nå er det de samme som sitter rundt omkring i Norges land og stemmer. Folk har funnet sine favoritter, og stemmer på dem uansett. De som satt i sofaaen har jo sittet der de siste gangene nå, så det blir spennende å se hvem den tredje blir...Tipper at det kanskje blir David eller Gaute.....
Gjest Jamila Skrevet 26. april 2003 #11 Skrevet 26. april 2003 Jeg syns lista bør bli slik: 1. Gaute 2. Kurt 3. Espen 4. Rebecca 5. David JA, Kurt er HELT KONGE!!!! Men som "popstjerne" og Idol mener jeg allikevel at Gaute har mere av det et "Idol" bør ha! Dessuten tror jeg også at Kurt kommer til å selge massevis av plater uanset.... Har forresten blitt helt Idol-avhengig jeg nå! Holder meg hjemme hver fredag!
MarianneE Skrevet 27. april 2003 #13 Skrevet 27. april 2003 Rebecca burde blitt sendt hjem om fredagen, hun var jo helt borte! Det virket somom hun stod helt i sin egene verden og sang!! Håper vi blir kvitt henne til fredagen......... Som vanlig: HEIA KURT!!!!
Mathias Skrevet 27. april 2003 #14 Skrevet 27. april 2003 Hva slags fjortis-publikum, totalt BLOTTET for folkeskikk var det de hadde denne gangen da????
Gjest gjesta Skrevet 27. april 2003 #15 Skrevet 27. april 2003 Hva slags fjortis-publikum' date=' totalt BLOTTET for folkeskikk var det de hadde denne gangen da???? [/quote'] Ja, det var utrolig irriterende. Fikk meg til å lurer på hvorfor jeg lar meg underholde og engasjere av dette programmet. Men så kom Kurt og sang, og da husket jeg det :D Får håpe fjortisene har tømt kontantkortene sine, og oppfordrer herved alle fjortis-jente-mammaer til å ikke gi dem ukelønn før Idol er over og Kurt forhåpentligvis har vunnet.
Malou Skrevet 29. april 2003 #17 Skrevet 29. april 2003 Da jeg er bosatt i utlandet har jeg ikke fått med meg Idol før på fredag da jeg var på besøk i gamlelandet. Etter å ha lest mye positivt om Kurt både her og på nettaviser, ble jeg faktisk litt skuffet jeg... Kanskje det bare var sånn at 70-talls sjangeren ikke passet Kurt så godt, at han er bedre til andre sjangre? Har hørt at han er helt rå når han synger U2 blant annet, men som sagt så ble jeg ikke særlig imponert av det jeg så på fredag. Jennifer
Pearl Skrevet 29. april 2003 #18 Skrevet 29. april 2003 Jeg kan forstå at du ikke ble imponert, jeg tror at Kurt passer bedre til en mer rocka musikk stil. Men poenget er at han leverer bra og synger flott hver fredag, han er stabil, holder roen og har sin egen stil, som appelerer. Men ja, når han synger U2 får jeg gåsehud. Kunne tenkt meg å hørt ham synge Genesis "Mama", men det kan bli spennende med Frank Sinatra og, selv om det er litt "fløtete" musikk. Men poenget er at deltakerne skal fixe alle disse musikk stilene og det gjør Kurt. HEIA KURT.
Malou Skrevet 29. april 2003 #19 Skrevet 29. april 2003 Mulig at jeg ikke er helt oppdatert på konseptet her, men er det virkelig sånn at deltagerne skal fikse alle musikkstilene??? Er ikke så mange av "stjernene" som gjør det likssom. Hvis du skal bli "stjerne" og gjøre suksess er vel det viktigste at du behersker en, kanskje to stiler veldig bra istedet for å være litt flink til alt? Jennifer
Pearl Skrevet 29. april 2003 #20 Skrevet 29. april 2003 Nei, det er kanskje ikke det at de skal "fixe" og være flink i alle, men det hadde nok blitt litt kjedelig hvis de hver fredag sang bare det som de er flinke til. De skal nok vise hvordan de behersker andre stiler, annen musikk enn den de vanligvis synger. Det er litt spennendes å høre hvordan Kurt og de andre synger på norsk, Elten John, 80 - talls musikk osv. Den som behersker å fremføre på best mulig måte hver gang er jo den som bør vinne og frem til nå har Kurt vært den beste hver fredag etter mitt syn. Noen av de andre er også flinke, men de er ikke like gjevne. :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå