Knøttet Skrevet 21. januar 2008 #1 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Vi bor i midtbyen, og har ikke disse små grønne (?) boksene til kildesortering, og vi har ikke sett noen steder vi kan tømme papir, plast, restavfall ++ i nærheten. Hvordan er systemet for slikt her i byen? Er det meningen vi må gå langt for å tømme søpla om vi begynner med kildesortering? :klø: Endret 21. januar 2008 av Knøttet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2008 #2 Del Skrevet 21. januar 2008 Det står noen kasser ved Lade/Svartlamoen i hvert fall, men de hører kanskje til de som bor i området... Ellers går det an å levere på heggstadmoen (myra? husker aldri hva det heter). Tror forekomsten av ulike returpunkter er nokså dårlig i Trondheim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 22. januar 2008 Takk for svar Synes at det er idiotisk at det er så dårlig når man prøver å få folk til å kildesortere må man jo gjøre det mulig for folk å gjøre det også da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2008 #4 Del Skrevet 22. januar 2008 Ja, jeg bor i en av nabokommunene, og vi har bare returpunkter for glass og metall, samt en sjelden avhenting av papir. Så det blir ikke så mye finsorterting av søppel, dessverre. Jeg husker ikke hva renovasjonsselskapet i Trondheim heter, men hvis du husker det går det jo an å google, det kan hende de har en hjemmeside med info. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraistin Skrevet 22. januar 2008 #5 Del Skrevet 22. januar 2008 De har containere på Øya, skal jeg mene å ha sett. Hvis det er i nærheten da. Utrolig dårlig at det er så lite tilgjengelig i midtbyen, der det bor så mange. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå