Gå til innhold

Kildesortering i trondheim


Knøttet

Anbefalte innlegg

Vi bor i midtbyen, og har ikke disse små grønne (?) boksene til kildesortering, og vi har ikke sett noen steder vi kan tømme papir, plast, restavfall ++ i nærheten. Hvordan er systemet for slikt her i byen? Er det meningen vi må gå langt for å tømme søpla om vi begynner med kildesortering? :klø:

Endret av Knøttet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det står noen kasser ved Lade/Svartlamoen i hvert fall, men de hører kanskje til de som bor i området... Ellers går det an å levere på heggstadmoen (myra? husker aldri hva det heter). Tror forekomsten av ulike returpunkter er nokså dårlig i Trondheim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :)

Synes at det er idiotisk at det er så dårlig når man prøver å få folk til å kildesortere må man jo gjøre det mulig for folk å gjøre det også da! :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg bor i en av nabokommunene, og vi har bare returpunkter for glass og metall, samt en sjelden avhenting av papir. Så det blir ikke så mye finsorterting av søppel, dessverre. Jeg husker ikke hva renovasjonsselskapet i Trondheim heter, men hvis du husker det går det jo an å google, det kan hende de har en hjemmeside med info.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har containere på Øya, skal jeg mene å ha sett. Hvis det er i nærheten da. Utrolig dårlig at det er så lite tilgjengelig i midtbyen, der det bor så mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...