Gjest Gjest_Charlotte_* Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Ja det lurer jeg på. Ikke lenge til jeg starter runden!! :D
Frekja Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Lises brudesalong like ved Melhus er veldig flinke og hyggelige!! Anbefales!
Gjest Musica Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 Jeg har kjøpt kjole på EvaBrud på Heimdal. Veldig fornøyd med servicen der Har vært på FF jeg også, og bestemte meg for for at jeg ikke skulle kjøpe noe kjole der.
Marge Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 Jeg fikk veldig god service på Eva Brud på Heimdal, og på Agape på Tyholt. Ellers var jeg misfornøyd med Tessem - dama var superstressa og det var ikke noe koselig i det hele tatt, hun hørte slett ikke hva jeg sa. Det er også en brudesalong på Stjørdal (Vitabella tror jeg den heter) som har åpent på ettermidager/kveld. Der er det også god service, men de er veldig opptatt av å prakke på "alt" av tilbehør - litt for mye av det gode etter min smak:) Lykke til med kjolehandel!
Gjest Gjest_lisa_* Skrevet 25. januar 2008 #5 Skrevet 25. januar 2008 Hei igjen du som snart skal på brudekjolejakt. Jeg kan anbefale deg å gå på nettet og søke på bruktmarkedet når det gjelder brudekjole. Du finner mange fine kjoler til halv pris. Og de er jo brukt bare en dag, og de fleste regner jeg med renser kjolen før de videreselger den. Hvis du finner noen kjoler du liker på bruktmarkedet, kan du jo stikke innom brudesalonger som fører samme merkene og prøve kjolen først. Du kan videre selge kjolen for nesten samme pris som du selv ga for den. Jeg angrer nå på at jeg ikke gjorde dette selv. Betalte over 10 000 kroner for min kjole, og kan i beste fall få igjen halve summen hvis jeg er så heldig å få solgt den. Ligger mange kjoler på nettet. Du finner kjoler på mange nettsteder. Bla finn.no og Zett.no. Lykke til uansett med kjolekjøp.
Frey Skrevet 26. januar 2008 #6 Skrevet 26. januar 2008 Lise's Brudesalong: + Kjempegod service! De har også skredder. Jeg kjøpte kjole her. - Ikke det største utvalget. Eva Brud: + God service - Ikke det største utvalget Agape: + Oversiktlig med godt utvalg - Jeg var ikke fornøyd med servicen her Tessem: + Skredder. Stort utvalg. - Servicen litt sånn bob-bob. Uoversiktlig, du er prisgitt det personalet finner fram til deg. Frøken frue: + De har Maggie Sottero - for de som absolutt vil ha det - Mange dårlige historier om salongen, mest ang service Vitabella: + Endel kjoler som ikke er å finne i de vanlige salongene. God service - Lite utvalg, mye dill Exellent: + De leier ut +- Servicen - avhengig av hvem som ekspederer deg - Mye gammelt og slitt, må lete etter "perlene" Tja, det er vel mine erfaringer med salongene i byen..
Gjest Gjest_Charlotte_* Skrevet 18. februar 2008 #7 Skrevet 18. februar 2008 Lise's Brudesalong: + Kjempegod service! De har også skredder. Jeg kjøpte kjole her. - Ikke det største utvalget. Eva Brud: + God service - Ikke det største utvalget Agape: + Oversiktlig med godt utvalg - Jeg var ikke fornøyd med servicen her Tessem: + Skredder. Stort utvalg. - Servicen litt sånn bob-bob. Uoversiktlig, du er prisgitt det personalet finner fram til deg. Frøken frue: + De har Maggie Sottero - for de som absolutt vil ha det - Mange dårlige historier om salongen, mest ang service Vitabella: + Endel kjoler som ikke er å finne i de vanlige salongene. God service - Lite utvalg, mye dill Exellent: + De leier ut +- Servicen - avhengig av hvem som ekspederer deg - Mye gammelt og slitt, må lete etter "perlene" Tja, det er vel mine erfaringer med salongene i byen.. Tusen takk for utfyllende og ærlig svar! Da har jeg vert på runden og sitter igjenn med samme "konklusjon" som deg! Kjøpte åsså kjolen min der du kjøpte din Takk igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå