marsy Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Jeg har en bachelorgrad i media og kommunikasjon, men etter studiene var det vanskelig å finne en relevant jobb, og helt tilfeldigvis havnet jeg innen reiseliv (koordinator/arrangement). Skal nå i fødselspermisjon, og når jeg er ferdig er jeg veldig klar for å bytte jobb. Ønsker en kreativ jobb, gjerne innenfor media (researcher) eller eventbyrå eller lignende... men jeg synes aldri slike jobber blir utlyst... hvor finner dere jobber? er det vits i å sende inn åpne søknader? er det noen vikarbyrå dere kan anbefale?
Gjest pirjo Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Regner med at du har prøvd alle nettsteder som www.finn.no, www.nav.no, etc og lagt ut CV'en din der...? Men det sies jo at mange ansettes via nettverk og bekjente. Så det du kan gjøre er jo å spre det glade budskap: Du ønsker deg en ny jobb. Jeg hadde vel også satt meg ned og søkt litt rundt på nettet etter firmaer jeg kunne tenke meg å jobbe i, og tatt en telefon dit og forhørt meg. Du kan jo ikke få noe verre svar enn nei, så du taper jo ikke på det. Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå