Gå til innhold

Endelig våres tur!


young87

Anbefalte innlegg

Endelig er vi blitt 2 som ønsker å bli til 3! Har mensdag nr. 3 i dag, så forventet EL blir rundt den 27-30 januar ifølge EL-kalkulator. Håper det klaffer fort for oss og at vi får et 2008-barn! :)

Verken familie eller venner vet at vi prøver, så alle tanker og følelser rundt dette vil bli skrevet her i dagboka mi... :)

Endret av young87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Endelig er vi blitt 2 som ønsker å bli til 3! Har mensdag nr. 3 i dag, så forventet EL blir rundt den 27-30 januar ifølge EL-kalkulator. Håper det klaffer fort for oss og at vi får et 2008-barn! :)

Verken familie eller venner vet at vi prøver, så alle tanker og følelser rundt dette vil bli skrevet her i dagboka mi... :)

Åååå.. Så koselig... Vi håper oxo på et 2008-barn... Men hvem vet? For noen tar det litt lenger tid enn andre.. Jeg fikk mensen i går jeg... Så jeg må smøre meg me tålmodighet inn i prøveperiode 3.

Men lykke te!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, noen bruker veldig lang tid mens andre får det til på første forsøk. Håper at vi får klaff i PP1, men det kan man jo ikke regne med...

I dag ser det ut til at TR er på vei bort, så nå er det bare vente å se om det kommer noen EL iløpet av de nærmeste dagene. Litt usikker på om jeg skal bruker tester - dem gjør meg så usikre. (Testene fra billige-tester.) Tror heller vi bare skal :sengekos: i perioden hvor EL forventes og se hva som skjer - det er mest spennende! :)

Vet ikke om jeg hadde EL før TR denne gangen, testene slo ikke ut igvertfall, men jeg har hørt flere damer inne på forumet har sagt at de ikke har fått utslag på EL-testene fra billig-tester. (Strimlene) Noen fler som har dårlig erfaring med dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor mye folsyre koster? Hvilken type burde jeg kjøpe?

Endret av young87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg kjøpte EL-tester fra apoteket jeg, husker ikke hva de het, men det var ikke strimler.. Og de slo ut nå rjeg hadde EL. Men denne mnd går jeg for de digitale. Hører de er mye bedre enn alt annet. Så får vel høre på hva de andre har å si.. Hehe...

Du er heldig om du får det te å klaffe i 1 PP... Hehe.. Noen som klarer det au. Jeg føler ingen stress me å ta EL-tester i forhold te det å hoppe te køys osv.. Tar det som en "rutine" den uka EL er forventet og har :sengekos: vanlig som alltid. Prøver bare ikke å tenke på det. Lar det gå litt av naturens gang oxo :)

Folsyre jah... Husker ikke å mye jeg betalte.. Men var under 100 kr.. Jeg bruker nycoplus Folsyre 0.4 mg. Da får du 100 tabletter.

Du må ha lykke te også får vi håpe det går for oss begge denne perioden ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trivelig at dere tar dere en tur innom dagboka mi :)

I dag er TR borte - den varte i 5 dager, alt virker normalt. Forventer EL mellom 30.januar - 3.februar (Litt usikker.) Har bestemt meg for å ikke bruke EL-tester, men bare la alt gå som normalt og ha litt ekstra :sengekos: rundt månedskifte!

Det her er så spennende!!! :jepp:

Endret av young87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trivelig at dere tar dere en tur innom dagboka mi :)

I dag er TR borte - den varte i 5 dager, alt virker normalt. Forventer EL mellom 30.januar - 3.februar (Litt usikker.) Har bestemt meg for å ikke bruke EL-tester, men bare la alt gå som normalt og ha litt ekstra :sengekos: rundt månedskifte!

Det her er så spennende!!! :jepp:

Hehe... Ja, det er jo spennende... Det er jo et stort skritt i livet oxo!!!

Håper det går etter deres planer da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Revenka

Så koselig at det er flere prøvere her. Det blir en spennende tid vi har fremfor oss nå ja. Du som har EL i disse dager må være flink pike og kose masse :fnise: Jeg tenker på baby hele tiden, men merker at jeg har blitt mye flinkere nå som vi faktisk er i gang med prøvingen. Vi har akkurat begynt, så venter på EL i pp1. Så moro det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...