Gå til innhold

Sofa fra Fjords

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Hei

har lyst på møbler fra fjords men finner ikke noen oversikt over møbelstoffer til denne sofa. har hentet katalog fra bohus og sjekket på nett, men finner hud og microfiber. men på bilden både på nett og i katalogen er det bilder av sofa med stoff og nav på denne. men finner altså ingen oversikt.

navn på noen stoffer i bladet er:

Erle 113 light grey

vic 200 white

rana4201 blå

noen som har linker til bilder av de uklie fargene?

næremeste butikk som selger disse er langt unna så det er ikke bare å stikke innom å eventulet se utvalget i butikken.

på forhånd tusen takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte nettopp en Inline sofa fra Fjords. Med "kosehjørne", sjeselong og "sovearmlene" på motsatt side. Jeg elsker den! :hjerte::danse: Er kjempefornøyd!

Har den i Erle Choco, tror jeg, mørk sjokoladebrun. Stoffet er tykt og har litt kraftig struktur.

For en så dyr sofa ville jeg absolutt tatt turen for å se på stoffet, det er så vanskelig å se ut fra bilde. Det finnes jo veldig mange forskjellige å velge mellom. Surt å bestille en som du ikke blir fornøyd med når de koster 17-18.000.-

Jeg ville ikke valgt microfiber på grunn av "rumpemerker" :fnise:

Kan dessverre ikke hjelpe deg med link, kanskje du kan sende mail til dem?

Skrevet

Har du bestemt deg for denne sofaen, er det nok lurt å a turen for å se på stoffene.

Har bettopp kjøpt sofa selv, og vet det er mange spennende stoffer og stoff-kombinasjoner å velge mellom.

Jeg tror ikke du finner dem på nettet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...