Gå til innhold

Vi har ikke invitert barn..

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er helt fasinert over at en slik problemstilling i det hele tatt er mulig.

Hvem f... legger seg bort i hvem som kommer i kirken?

Dette er jo så dumt at jeg må flire. Ingen barn kan komme i kirken fordi bruden er redd for forstyrrelser.....ja, da håper jeg du lager et stort skilt som du heiser opp foran inngangen:

"Husk å slå av mobiltfl, ingen med kols eller kraftig forkjølelse velkommen grunnet frykt for hosting og nysing, ingen barn velkommen og HUSK: IKKE prat med sidemannen. ps. alles øyne forventes innstillt mot BRUDEN."

Lykke til :filer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Logger meg ut for denne, vil ikke at noen skal vite hvem dette gjelder :)

Det har seg sånn at vi ikke har barn selv, så de eneste ungene som er invitert i bryllupet vårt er tante/onkelbarna som skal være brudepiker/svenn. Ellers er søskenbarna våre voksne, og vennene våre er invitert uten sine barn.

Nå sier en av venninnene mine at foreldrene hennes, som skal være barnevakt, skal troppe opp med ungene i kirken. Men "de skal selvfølgelig ta med ungene ut hvis det blir noe bråk". Da lurer jeg på om det er jeg som synes dette er ganske frekt? Det eldste barnet er 3 år, så det vil ikke være for barnas skyld at de er der. Og hvis det blir noe bråk, så er det allerede en forstyrrelse i seremonien som vi har gledet oss til så lenge.

Er jeg fullstendig urimelig som mener at de kunne i det minste spurt om det var greit?

Har ikke lest alle svarene dine, men: Ja, jeg syns du er frekk. Kirken er åpen for alle. Jeg trodde først det dreide seg om at folk tar med barn som ikke er invitert til middagen/festen - det hadde vært frekt og merkelig i mine øyne.

Skrevet

Hei

Jeg slenger meg på de andre som sier du har planlagt alt, og kanskje må vri om til å tenke på at noe kan skje. Jeg tror ikke vielsen blir ødelagt av at noen barn er tilstede. Jeg for min del, hadde syntes det var koselig om mamman til min venninne ville komme i kirken for å delta på dagen vår. Om det betyr at hun må med unger, så tror jeg ikke dagen ødelegges av den gunn. :)

Vi skal heller ikke ha små barn med på festen. Vår sønn på 10 år blir den yngste. :)

Lykkt til iallefall. :) Håper du får en perfekt dag.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg skjønner deg godt TS. Synes heller ikke du fortjener alle de krasse kommentarene innlegget ditt har generert. Håper du får en fin dag uansett om det blir med barn i kirken eller ikke :)

Skrevet

Om man har et ønske om ingen barn, så synes jeg dette bør respekteres, også i kirken. Jeg ville heller ikke ha barn i mitt bryllup, heller ikke brudepiker og svenner da dette liksom skjærer seg veldig med ingen barn..

Men min svigermor var såpass frekk å ta med seg hjemmebrakt mat til noen av gjestene mine uten min samtykke. Da var jeg forbanna da. Fremdeles ikke kommet over dette.

Det er veldig forstyrrende om noen begynner å gråte under en vielse ettefulgt av noen som forlater det hele. Men har du egentlig noen garanti for at brudepiken/svennen vil oppføre seg eksemplarisk under det hele?

Skrevet (endret)

Yoshi:

Hvordan kan gjestene i kirken vite at bruden ikke ønsker barn i kirken, med mindre hun henger opp plakat utenpå kirkedøren, eller setter inn helsides annonse i lokalavisen?

Ang. svigermoren din som tok med mat til noen av gjestene. Hva var begrunnelsen for dette? Var det allergikere (som du selvsagt hadde tatt hensyn til)? Eller bare kresne gjester?

Endret av Jade
Skrevet

De likte ikke fisk. (hun ene er forøvrig forlovet med en fisker)

Fisken ble godt mottat av min side av familien som ikke "likte" fisk. Forsynte seg faktisk flere ganger.

Merket også at svogeren min (som hans mor måtte lage mat til) ikke en gang smakte på forreten som var en deilig vintersalat.

Skrevet

Huff, så tragisk! Skulle ikke tro det var voksne mennesker! :O

Skrevet

Kjærka er åpen for alle. Feiringen etterpå er en annen sak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...