Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Er det flere som opplever at disse tablettene ikke løser seg opp under vask, men heller blir liggende som et seigt gørr i doseringskammeret når syklusen er ferdig? (Det er snakk om de tablettene som skal legges rett i doseringskammeret på vaskemaskinen - ikke de som skal kastes inn i selve trommelen sammen med tøyet)
Karoline Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Har opplevd det et par ganger, men tror det er vaskemaskinen min det er noe feil med for den gjør en del andre rare ting også....
Gjest Pet Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Ja, det har jeg opplevd. Har gått over til å bare bruke flytende vaskemiddel.
lillesky Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Ja! Synes de er så store. Finnes det noen andre bra vasketabletter?
Gjest Gjest_Laila_* Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 Det holder lenge å bruke 1/2 tablett .. dette sa de i Forbrukerinspektørene på NRK ...
Kanutten Skrevet 22. januar 2008 #6 Skrevet 22. januar 2008 Hei Akkurat dette har jeg irritert meg grønn over også.. Tenkte jeg skulle sende klage til OMO.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå