Gå til innhold

Denne kjolen er så fin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns den var kjempe fin og ser ikke noe galt i å gå i rødt :)

Skrevet

Rød kjole går godt ann. Kjenner andre som giftet seg i rødt når det ikke er første gang:-)

Gjest StockDama
Skrevet

Jeg liker generelt ikke bryllupskjoler, men den der var jo direkte vakker =D Go for it.

Skrevet

Nydelig! Liker tradisjonsbrytere også;)

Skrevet

Otroligt fin kjole.

Klart du kan gifta dig i rött!

Den enda färg man enligt tradition, vett och etikett bör undvika är svart för att undvika en sorgeklädsel. Svart siden med brodyr och pärlor, eller en svart klänning/kjole med festligt utseende och färgad scarf, brosch eller bolero till blir något annat. Som gäst bör man också undvika helt vitt för att inte förväxlas med bruden.

Skrevet

Så nydelig kjole da!! :rødme: Om du går for den behøver du absolutt ikke skamme deg. Den er kjempeflott! Synes det er stilig å velge litt annerledes, noe som ikke alle andre har!

Skrevet

Rød kjole er flott. :) Og i middelalderen i Norge var det rødt og ikke hvitt som var brudekjolefargen.

Skrevet

Jeg hadde kke gjort det, og kællen hadde steilet tror jeg, men nå elsker jo også jeg hvitt da.

Men kjolen var lekker og vakker akkurat som en brudekjole

Gjest StoreSky
Skrevet

Rødt er kult og fint!

Jeg vil også ha rød kjole når jeg gifter meg.... (men kjole i 50'talls snitt)

Skrevet

Den var nydelig...men så er jeg veldig glad i rødt da...sikker på du blir riktig stilig brud i den kjolen

Skrevet

Har selv mest trolig tenkte til å ha rød kjole den dagen jeg gifter meg, så jeg ser ikke noe galt i det.

Skrevet

Den var kjempefin, så go for it! Jeg personlig synes ikke det passer seg med hvit prinsessekjole når man gifte seg for andre gang, så jeg synes det er mye flottere om man går for en annen farge, og rødt er jo nyydelig :)

Skrevet

JO! Denne tok pusten fra meg!

Jeg er nøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøye på sånn, denne hadde en pen farge!

Skrevet

:dåne:

skjønner godt at du ikke vil være hvit brud for 2. gang.

nå er ikke jeg så glad i rødt (dette gjelder klær) antagelig fordi jeg ikke kler det. :fnise: men denne var bare fantastisk nydelig. :sol:

• 2 uker senere...
Gjest Brudesalongen Dokka
Skrevet
Hei

Jeg har falt helt for denne kjolen her, i rødt :rødme:

http://cgi.ebay.com/BN-STRAPLESS-RED-WEDDI...bayphotohosting

Jeg har vært gift før og har ikke lyst å være hvit brud en gang til, rødt er jo kjærlighetens farge også....

Hva syns dere ?

Du kan trygt bruke rød brudekjole. Selger en del av det og det til de som gifter seg for første gang og.

Skrevet
Du kan trygt bruke rød brudekjole. Selger en del av det og det til de som gifter seg for første gang og.

jeg syns at hvit er penest til bryllupet

Gjest Brudesalongen Dokka
Skrevet
jeg syns at hvit er penest til bryllupet

Vi Har jo alle forskjellig smak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...