Tiit Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Er det noen som har lagt Fausfloor, og kan fortelle om sine erfaringer med det. Det er "skifergolv" i laminat. Prisen er forholdsvis høy i forhold til en del andre laminatgolv, og som jeg her forstått er pris og kvalitet ofte i samsvar når det gjelder laminatgolv. Trenger noen erfaringer fort, fort.....
Trillrund Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Er det noen som har lagt Fausfloor, og kan fortelle om sine erfaringer med det. Det er "skifergolv" i laminat. Prisen er forholdsvis høy i forhold til en del andre laminatgolv, og som jeg her forstått er pris og kvalitet ofte i samsvar når det gjelder laminatgolv. Trenger noen erfaringer fort, fort..... Fausfloor er konge!!!! Og som du sier, det er dyrere fordi det har en super kvalitet. Her drømmer vi om å ha fausfloor overalt (unntatt bad og kjøkken der vi har golvfliser). Golvet er slitesterkt, ikke en stirpe å se etter 3 år og og vi har tidvis hatt 8-9 voksne hunder. Det er superlett å holde rent. Tørrmopp glir kjempelett. Det kjennes ikke så kaldt som mange andre typer fordi overflaten ikke er helt glatt. Det er enkelt å legge og tåler mye fukt ( som fra valpekull...). Flere bekjente har valgt fausfloor etter å ha sett vårt, og alle er veldig fornøyde. Anbefales!!!!!
Tiit Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2008 Takk for tilbakemelding! Det ser ut til at det blir det..
Trillrund Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Godt valg! Lykke til med valg av mønster. Det har jo kommet flere spennende siden vi kjøpte vårt golv for over 3 år siden.
Serene Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 Min håndverkermann mener det er noe drit...men sånn er nå fagfolk, de er veldig kresne og også gjerne lojale til det merket de har brukt mest. Ellers første gang jeg hører om dette merket selv.
Gjest Gjest-håndtlanger Skrevet 22. januar 2008 #6 Skrevet 22. januar 2008 Min mann er også håndverker, tømrer, og han har bare gode ting å si om fausfloor. Vi legger fausfloor på vår gamle eikeparkett nå....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå