Gjest Gjest_hanne_* Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 ?? kom bare til å tenke på det..hva har man på seg under selve operasjonen?? eller.. jeg skal opereres 2 februar.. noen som kan forklare litt hva som skjer selve operasjonsdagen å som sagt.. hva man har på seg? er ikke så viktig kom bare til å lure..
Saeria Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Tror du får utdelt tøy på klinikken. Skjorta tas av før du legger deg på bordet. Ta deg en tur innom cee cees dagbok her på forumet, der finner du nok svar på det meste du måtte lure på. Registrerer du deg, kan du snakke med andre som har operert seg og andre som skal operere. Du får f.eks. masse info om rekonvalesensen og hvordan de enkelte opplever den.
Lykkelille Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 ?? kom bare til å tenke på det..hva har man på seg under selve operasjonen?? eller.. jeg skal opereres 2 februar.. noen som kan forklare litt hva som skjer selve operasjonsdagen å som sagt.. hva man har på seg? er ikke så viktig kom bare til å lure.. Hadde på meg en skjorte bak-frem da jeg kom inn på operasjonsrommet. Denne måtte jeg ta av meg, og lå i bare trusa, med et slags laken over meg, godt pakket rundt føttene Lykke til imorgen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå