Gå til innhold

Virus på msn ute å går


mee mee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Korrekt

Jeg bruker hue før jeg åpner noe!

Har forhåndsvisning og er det noe som ser helt på tryne ut så sletter jeg det.Jeg åpner det ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du har noe liggende i karantene , så har noe vært innom pc'en din.

Du kan med fordel slette loggen over gjenopprettingstidspunkt og kontrolltidspunkt.

Vil det si at det er nok å slette loggen i virusprogramet? Så linken du la ved, men har vista og et annet virusprogram enn det som står beskrevet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan være en fordel at overvåkingen av harddisken er aktivert igjen. ( I tilfelle krise en gang ).

Du kan tydeligvis ikke ha tatt knekken på "smådyrene" dine. Skal se hva jeg finner av stoff om dem.

tusen takk for at du tok deg tid til å svare meg :-D

ser ut til at det har ordnet seg nå :juhu:

kjørte noe som het combofix, og slettet systemgjenopprettingsloggen -vet ikke hva som var avgjørende men tror i hvertfall det er i orden nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for at du tok deg tid til å svare meg :-D

ser ut til at det har ordnet seg nå :juhu:

kjørte noe som het combofix, og slettet systemgjenopprettingsloggen -vet ikke hva som var avgjørende men tror i hvertfall det er i orden nå!

Værsegod, bare hyggelig !

Vil tro at begge deler måtte til. :klø: Men uansett, så er det smart å slette loggen for ellers drar du det bare med videre.

Du kan gjerne legge inn et gjenopprettingstidspunkt manuelt. Sånn "just in case"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil det si at det er nok å slette loggen i virusprogramet? Så linken du la ved, men har vista og et annet virusprogram enn det som står beskrevet..

Gå inn på nettsiden til det selskapet som har produsert ditt antivirusprogram. Søk på navnet av viruset , se hva de skriver om det . Måter å fjerne det på osv.

Loggen jeg snakker om , er systemgjenopprettingsloggen. Må som regel slette den, for å fjerne siste rest av virusinfeksjoner på pc'en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...