Gjest frida19 Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 til dere som har gjort dette. hvordan var det under og etter inngrepet? med tanke på smerter/bråmerker ol. har fått time på bunæs 10 mars. hadde vært greit å visst hva man kan forvente seg
Gjest jentasi Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Selve inngrepet var fullstendig smertefritt. Og jeg gjorde det i lokalbedøvelse. Vet ikke om du får narkose hos Bunæs? Etterpå var det kun vondt hvis jeg var uheldig og tilfeldigvis kom borti nesen. Men hoven og blå ja! Jeg brukte 14 dager før all hevelse og misfarging var borte. Men jeg brukte ikke sminke og sånn for å skjule noe. Og hvis du får gipsskinne på nesen, så må du regne med at det kommer til å klø temmelig mye etterhvert. Jeg brukte en sånn gammeldags brun hårnål som jeg lurte under gipsen, for å kunne klø meg. Ellers hadde jeg aldri holdt ut de siste dagene. Og når du da får tatt av gipsen hos legen, og du tar fingrene opp på nesten din. Ojojoj for en følelse.... Å kjenne på sin nye nese var helt uvirkelig. Lykke til da..
Sarah_83 Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 til dere som har gjort dette. hvordan var det under og etter inngrepet? med tanke på smerter/bråmerker ol. har fått time på bunæs 10 mars. hadde vært greit å visst hva man kan forvente seg hvor ligger bunæs hen, hvilket fylke? og hva må du betale? hva skal du fikse på? og en annen ting, hvor lang tid tar det fra du bestillen en operasjon til du får utført den?? uker, måneder? er ute tter råd fordi jeg sterkt vurerer å operere nesen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå