Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Jeg tenker,om det er en person man har truffet via venner..man flørter og kysser litt i fylla..er det lov til å ta med/innvitere personen med seg hjem men ikke ha sex?
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 Selvfølgelig er det lov. Men noen ganger er det farlig eller ubehagelig, da enkelte mener at de har rett til å forvente sex hvis de blir invitert hjem.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 19. januar 2008 #3 Skrevet 19. januar 2008 Om det er lov?? Du skal da ikke føle deg forpliktet til å ha sex, om du ikke ønsker det. Selv hadde jeg aldri våget å ta med meg fremmede hjem, og særlig ikke om de er beruset.
Gjest TS Skrevet 19. januar 2008 #4 Skrevet 19. januar 2008 Bare for å få det ut av verden;han er ikke en fremmed..Han er en venn av min venn..
Gjest Gitte Skrevet 19. januar 2008 #5 Skrevet 19. januar 2008 tror jeg ville sagt i fra på forhånd i såfall, å bli med hjem er jo som regel ganske ensbetydende med sex..
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2008 #7 Skrevet 19. januar 2008 tror jeg ville sagt i fra på forhånd i såfall, å bli med hjem er jo som regel ganske ensbetydende med sex.. Det kommer jo an på hva slags folk man omgås. Men hvis det er typen som kliner med ikke-kjærester i fylla så kan det godt tenkes du har rett.
Gjest imli Skrevet 19. januar 2008 #8 Skrevet 19. januar 2008 Selvfølgelig er det lov. Man forplikter seg ikke til sex ved å invitere noen hjem. Men jeg ville ikke invitert noen hjem hvis jeg kjente ham dårlig ift hva han forventer og hvordan han reagerer. Noen typer menn forventer sex desverre, og noen kan t.o.m bli farlige om de ikke får det i slik situasjon. Så vær forsiktig.
Uno Skrevet 19. januar 2008 #9 Skrevet 19. januar 2008 Jeg ville nok informert om det på forhånd før jeg dro noen med meg hjem, fordi man aldri vet reaksjonsmønsteret til ukjente og særlig ikke om de ikke er helt edru.
Gjest Farao på ferie Skrevet 19. januar 2008 #10 Skrevet 19. januar 2008 Selvfølgelig er det lov. Men hvis man har flørtet og kysset intenst på forhånd så ligger det jo litt i kortene at det blir noe mer hvis man inviterer noen hjem, spesielt hvis man bare inviterer denne ene personen. Selv om man ikke har noen rett på sex så ville jeg skjønt en person som trodde det kom til å skje i en slik situasjon. Så det er kanskje greit å si i fra på forhånd?
Gjest Mysticgirl Skrevet 20. januar 2008 #11 Skrevet 20. januar 2008 Du må i såfall si i fra på forhånd at det ikke blir noe sex. Menn generellt tror at det blir sex om du inviterer de med deg hjem
Gjest Gorgonzola Skrevet 21. januar 2008 #12 Skrevet 21. januar 2008 (endret) Du må i såfall si i fra på forhånd at det ikke blir noe sex. Menn generellt tror at det blir sex om du inviterer de med deg hjem Signerer! Viktig å være tydelig på dette. Nå skal det sies at det er fullt mulig å bli med noen hjem på et slikt grunnlag, særlig hvis man har en taktikk på at "den gode samtalen" utover natta ender i noe mer, det har nemlig også skjedd. Samtidig er det dumt å forvente dette, da kan skuffelsen bli ditto. Hadde jeg tendert mot en mulig forelskelse hadde jeg glatt blitt med henne hjem selv om budskapet hadde vært "no sex, only talk". I andre tilfeller hadde jeg sannsynligvis takket nei men heller tatt initiativ til et kafé besøk en dag/kveld senere. Endret 21. januar 2008 av Gorgonzola
Gjest koosejenta Skrevet 21. januar 2008 #13 Skrevet 21. januar 2008 Signerer! Viktig å være tydelig på dette. Nå skal det sies at det er fullt mulig å bli med noen hjem på et slikt grunnlag, særlig hvis man har en taktikk på at "den gode samtalen" utover natta ender i noe mer, det har nemlig også skjedd. Samtidig er det dumt å forvente dette, da kan skuffelsen bli ditto. Hadde jeg tendert mot en mulig forelskelse hadde jeg glatt blitt med henne hjem selv om budskapet hadde vært "no sex, only talk". I andre tilfeller hadde jeg sannsynligvis takket nei men heller tatt initiativ til et kafé besøk en dag/kveld senere. signerer jeg også... Jeg hadde også blitt totalt skuffet hvis jeg hadde blitt med hjem til en fyr og ikke fått sex..makan altså!! Er enig i at da bør du i så fall fortelle det.At dere ikke kommer til å ha sex..... Jeg forventer iallefalls ex hvis jeg blir med noen hjem og jeg tror at det gjør også gutter/menn:)
Ukjent Skrevet 21. januar 2008 #14 Skrevet 21. januar 2008 en normal og oppegående mann vil ikke anta at når han blir med hjem blir det automatisk sex, han vil ha et håp og vil antagelig prøve seg men han vil også respekter et nei fra deg
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2008 #15 Skrevet 21. januar 2008 Helt i orden egentlig. Eneste...en del menn vil føle seg snytt og kalle slike for "luremus". Men de kuleste mennene er de som ikke blir sure...og som klarer å flørte og gjøre det beste ut av det uansett. De man kanskje vil holde kontakten med...;-)
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2008 #16 Skrevet 21. januar 2008 Som sagt så håper og tror jeg at de fleste menn ville tatt dette sportslig. Dem ville kanskje bli litt skuffet noe jeg selv sikkert ville bli, spesielt dersom man hadde klina og flørtet før man kom hjem. Andre menn jeg kjenner ville blitt skikkelig sure, og det er sikkert dem som kunne blitt direkte ubehagelig. Jeg tror man skal se det litt ann. Ei venninne av meg skulle ligge over hos meg engang og fortalte meg klart og tydelig at det ikke kom til å bli noe på meg i natt. Jeg måtte flire litt ettersom vi kun var gode venner men jeg skjønner hvorfor hun sa det. Er best å være på sikre siden.
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2008 #17 Skrevet 22. januar 2008 Jeg har flere ganger tatt med menn hjem fra byen og vært tydelig på det at det ikke blir noe sex. Kun prat og en arm å ligge på. Litt nærhet. Alle har respektert det og jeg har ikke opplevd noen problemer.
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2008 #18 Skrevet 22. januar 2008 SOm mann må jeg si: Du må være tydelig i forkant på at det ikke blir noe sex, at det bare handler om et besøk. I yngre dager opplevde jeg dette fra tid til annen - å bli med ei dame hjem fra byen, og så ville hun ikke ha sex. Da ble jeg sur, for det er opplagt hva det handler om: Man skal ha sex. Og de ble i mine øyner luremus. Men det kommer jo an på hva man har gjort i forkant. Har det vært klining, tett dans osv - handler det om å gå lenger, sex. Men hadde man vært på kirkebesøk, så skjønner man jo at det i alle fall ikke nødvendigvis handler om sex å dra hjem til noen etterpå.
Inwe Skrevet 23. januar 2008 #19 Skrevet 23. januar 2008 Jeg ville vært tydlig på forhånd om at det ikke blir noe sex. Da blir det ingen missforstålser iallefall. Dette blir vel noe annet, men var med en fyr hjem, også blei vi bare liggende å snakke når vi kom hjem til han. Da fikk jeg "dette er det særeste jeg har vært med på, dratt med meg en dame hjem fra byn for å snakke?!". Det skjedde ting utover natta da, men vi snakka en 4-5 timer først.
Gjest det er frustrerende Skrevet 23. januar 2008 #20 Skrevet 23. januar 2008 har skjedd både 2 3 og 4 ganger for meg. dama har invitert meg hjem til henne, vi har delt seng, og så har hun nektet og ha sex. bare ligger der i senga å pirrer og erter, ikke mye snilt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå