Gå til innhold

Pyse søker hjelp

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Kaja_*
Skrevet

Vurderer fram og tilbake om jeg skal bestille time hos lege og få satt inn en spiral. Men er det et sikkert prevensjonsmiddel? Noen her som har positive og/eller negative erfaringer? Gjør det veldig vondt?? Jeg nevnte jo i overskrifta at jjeg er pysete... :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

sikkert prevansjonsmiddel? ikke helt 100 %, men du kan i alminnelighet gå ut fra at du ikke blir gravid med spiral.

Vondt? jeg syns ikke det var vondt å sette den inn. Jeg blødde stort sett hele måneden da jeg brukte spiral - den ene mensen avløste den andre. Og siden jeg ikke klarer sex når jeg blør, ble det heller ingen sex på meg den tiden jeg gikk med spiral. så spiralen var vel for meg et middel som var 100 % sikkert :fnise:

NB: det er slett ikke alle som blør så mye som jeg gjorde. Noen blør lite eller ikke i det hele tatt. Det kommer an på både type spiral og på kroppen...

Det gjorde heller ikke vondt å få spiralen ut igjen når jeg var lei av den...

Merk: jeg måtte til gynekolog for å sette den inn, for jeg har en livmortapp som er vanskelig å tre spiralen inn igjennom. Ikke soør, jeg skriver bare hva fastlegen min sa... Fastlegen strevde litt før han ga opp, og ga meg rekvisisjon til gynekologen. Det var ubehagelig, men ikke vondt. Hos gyn. kjente jeg ikke no', men ble litt kvalm rett etterpå. Han sa at det skyldtes fremmedlegemet. Det gikk over på et kvarter.

Lykke til, da :troest: Det går så fint, atte!

Endret av pelle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...