Gjest Mysticgirl Skrevet 26. februar 2008 #41 Skrevet 26. februar 2008 Hva er det dere mener er stort? Penisstørrelsen kan jeg ikke forstå skal bety så mye, men hver sin smak. Man kjenner jo bare en liten finger, så hvorfor hele hånden? Det største jeg har hatt var 23 cm og det var umulig å gjennomgå noe samleie med fyren! Exen min hadde mye større og tykkere kuk enn typen min, allikavel så har jeg mye bedre sex med typen. Så størrelsen betyr så absolutt ikke noe for meg! Blir det ikke veldig vondt med store pikker?Går iallefall ikke ann å bruke musklene da??
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2008 #42 Skrevet 27. februar 2008 Begynner å bli seriøst "verliebt" i en flott fyr.Vi har det så fint,men vi,(pga.meg), sliter vi litt med det seksuelle.Vi har vært sammen 4ganger nå og hver gang har det blitt litt uforløst. Jeg er svært lysten for tida,også sammen med han og det er deilig,men når han kommer inn i meg så oppleves og føles det litt "lite".Han merker jo dette også, og selv om jeg prøver å bruke musklene der og skjule en slags skuffelse, så blir det litt rart.Jeg er godt trent,også i underlivet, og han er helt normalt uystyrt. Det er bare det at i mitt forrige forhold hadde han en svært stor og kraftig penis. Vi brukte en god tid da før jeg kunne romme hele hans penis i skjeden, men etter det så hadde jeg utrolig nydelig sex.Hans penisstr. skremte meg litt,men tente meg også veldig. Når jeg har sex nå så føles det som om jeg er blitt ganske utvidet nedentil.Selv om jeg bruker alt av muskler når jeg er så tent så savner jeg så veldig den penetreringen som fylte meg så fullstendig. Håper jeg ikke er den eneste som har følt det sånn..?Men hva kan jeg gjøre for bearbeide følelser og kropp i forhold til dette?
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2008 #43 Skrevet 27. februar 2008 Man blir vel ikke "permanent" utvidet selv om man har sex med en partner med stor pikk? Jeg er normalt utrustet og hadde et forhold til ei dame som like før meg hadde vært samboer med en type med pikk over 23cm....... Hun var den trangeste og beste elskerinnen jeg noensinne har hatt. Jeg er i et forhold til ei som har vært gjennom tre barnefødsler, og hun er trangere enn ei jeg var sammen med for noen år siden som ikke hadde barn.... Tran eller vid handler vel mer om hvordan kvinner trener musklaturen i mellomgulv og underliv, og ikke så mye om fødsler og størrelse på tidligere elskeres kjønnsorgan. Hilsen en som har mange erfaringer gjennom et langt liv. Et godt råd til kvinner er uansett ikke å sammenligne og fortelle nye partnere om pikkstørrelser til tidligere partnere og elskere.
Gjest Kvinne83mod.(TS) Skrevet 27. februar 2008 #44 Skrevet 27. februar 2008 Ja, jeg vil først si at vi får det stadig bedre i vårt forhold.Vi jobber med saken.. Jeg kan godt forstå at "Knut", "Jalp" og andre menn kan ha/få et ambivalent forhold til dette, og at det sikkert er for mye fokus på dette med str. Jeg må imidlertid få sagt at jeg fullt ut aksepterer min venn slik han er, vi har flotte samtaler og han føler seg ikke mindreverdig. Siden temaet er litt vanskelig så var det ikke jeg som nevnte det først..Han ville vite litt om det for at vi skulle få det godt. Jeg ga selvfølgelig ingen detaljerte opplysninger.Og er det ikke litt sånn enkelt at enkelte menn liker damer med store bryster..synonymt kan kanskje noen kvinner ha preferanser for å like velutviklede menn uten å få fryktelig skyldfølelse? Jeg henvendte meg til kvinneguiden for å anonymt kunne få meninger/råd fortrinnsvis fra andre kvinner med erfaringer fra seksuelle forhold hvor mannen har en svært stor og kraftig penis ettersom dette jo er kvinners forum for seksualitet.Også fordi jeg slett ikke har så mye erfaring/ forhold bak meg.For å si det så måtte jeg jo i mitt forrige forhold også gjennom en "prosess" når jeg litt sjokkert fikk se hans penisstørrelse.Det var først litt ambivalent..Siden noen her vil vite størrelsen så målte jeg aldri den med målebånd,(litt søkt?)Men siden 23cm blir nevnte så var den iallefall det men også svært tykk.Iallefall hang den som en lang, tung banan når han kom ut av dusjen hehe... Det betød at jeg først fikk litt penisskrekk, og de første gangene var det bare såvidt han forsøkte å penetrere.Skriver dette for å belyse at iallefall jeg, og kanskje andre jenter også må tilpasse oss partnerens kropp og "akseptere" den, også når det er sånn.Så etterhvert syns jeg hans "dinglende banan" var fascinerende og spennende og også sexy, og gradvis så ble akkurat det spesielle med hans kropp noe som tente meg. Men dette også var en tilvenning for meg,at skjeden ble utvidet så mye, og samtidig kunne føle bare nytelse ved det. Man blir ikke permanent utvidet av en stor penis men man merker at man har kapasitet til å romme så mye større når penis blir mindre. Til "Mysticgirl", ja jeg vet det hevdes at vi jenter bare har følelse helt ytterst i skjede/skjedeåpning. Dette kan umulig være helt riktig..,jeg har følsomme nerver langt dypere, og jeg husker svært godt hva jeg følte når jeg første gangen forsto at jeg hadde hele hans penis inne i meg..så nei, jeg syns ikke det er vondt med stor penis. Men musklene bruker man kanskje ikke så mye nei, det føles så "mye"liksom likevel. Så menneskekropper tilpasses hverandre, det er sikkert.
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2008 #45 Skrevet 27. februar 2008 Ja, jeg vil først si at vi får det stadig bedre i vårt forhold.Vi jobber med saken.. Jeg kan godt forstå at "Knut", "Jalp" og andre menn kan ha/få et ambivalent forhold til dette, og at det sikkert er for mye fokus på dette med str. Jeg må imidlertid få sagt at jeg fullt ut aksepterer min venn slik han er, vi har flotte samtaler og han føler seg ikke mindreverdig. Siden temaet er litt vanskelig så var det ikke jeg som nevnte det først..Han ville vite litt om det for at vi skulle få det godt. Jeg ga selvfølgelig ingen detaljerte opplysninger.Og er det ikke litt sånn enkelt at enkelte menn liker damer med store bryster..synonymt kan kanskje noen kvinner ha preferanser for å like velutviklede menn uten å få fryktelig skyldfølelse? Jeg henvendte meg til kvinneguiden for å anonymt kunne få meninger/råd fortrinnsvis fra andre kvinner med erfaringer fra seksuelle forhold hvor mannen har en svært stor og kraftig penis ettersom dette jo er kvinners forum for seksualitet.Også fordi jeg slett ikke har så mye erfaring/ forhold bak meg.For å si det så måtte jeg jo i mitt forrige forhold også gjennom en "prosess" når jeg litt sjokkert fikk se hans penisstørrelse.Det var først litt ambivalent..Siden noen her vil vite størrelsen så målte jeg aldri den med målebånd,(litt søkt?)Men siden 23cm blir nevnte så var den iallefall det men også svært tykk.Iallefall hang den som en lang, tung banan når han kom ut av dusjen hehe... Det betød at jeg først fikk litt penisskrekk, og de første gangene var det bare såvidt han forsøkte å penetrere.Skriver dette for å belyse at iallefall jeg, og kanskje andre jenter også må tilpasse oss partnerens kropp og "akseptere" den, også når det er sånn.Så etterhvert syns jeg hans "dinglende banan" var fascinerende og spennende og også sexy, og gradvis så ble akkurat det spesielle med hans kropp noe som tente meg. Men dette også var en tilvenning for meg,at skjeden ble utvidet så mye, og samtidig kunne føle bare nytelse ved det. Man blir ikke permanent utvidet av en stor penis men man merker at man har kapasitet til å romme så mye større når penis blir mindre. Til "Mysticgirl", ja jeg vet det hevdes at vi jenter bare har følelse helt ytterst i skjede/skjedeåpning. Dette kan umulig være helt riktig..,jeg har følsomme nerver langt dypere, og jeg husker svært godt hva jeg følte når jeg første gangen forsto at jeg hadde hele hans penis inne i meg..så nei, jeg syns ikke det er vondt med stor penis. Men musklene bruker man kanskje ikke så mye nei, det føles så "mye"liksom likevel. Så menneskekropper tilpasses hverandre, det er sikkert. Flott skrevet, og jeg er veldig enig med deg i at menneskekropper tilpasses hverandre. Og det med attraksjon for store og små pikker er sikker litt som med store og små pupper, rompe og lår.... vi har ulik smak, og selv jeg som heterofil mann synes det er flott når man noen ganger i herredusjen møter velutrustede menn.......
Jalp Skrevet 27. februar 2008 #46 Skrevet 27. februar 2008 (endret) Ja, jeg vil først si at vi får det stadig bedre i vårt forhold.Vi jobber med saken.. Jeg kan godt forstå at "Knut", "Jalp" og andre menn kan ha/få et ambivalent forhold til dette, og at det sikkert er for mye fokus på dette med str. Jeg må imidlertid få sagt at jeg fullt ut aksepterer min venn slik han er, vi har flotte samtaler og han føler seg ikke mindreverdig. For min del er det en selvfølge at man godtar den man vil tilbringe livet sitt sammen med. Det kalles respekt og gjelder selvfølgelig alle. Kvinner har trodd at menn ikke liker kvinner med mindre pupper. Og menn tror at kvinner ikke liker menn med vanlige peniser. Det er selvfølgelig unyansert og feil, men samtidig er det slik at mange kvinner og menn sliter med komplekser for kroppen sin. Derfor har vi fått en framvekst av kosmetisk industri som gjerne fyrer opp under kompleksene. I den forbindelse mener jeg vi går i gal retning, og derfor mener jeg at fokus på fysiske "mindreverdigheter" er ødeleggende. Menneskets fremste egenskap er tilpasningsdyktigheten. Derfor mener jeg at man skal bruke denne når man etablerer forhold til en ny partner, og godt vedkommende kropp og kjønnsorganser slik de er, uten at dette skal problematiseres over. jeg tror dette er grunnholdningen til de aller fleste mennesker,- iallefall så bør den være det. Kvinner eller menn som avslutter ellers gode relasjoner på grunn av at man er misfornøyd med partnerens kjønnsorgan er selve manifestasjonen på den syke delen av samfunnet vårt. Disse menneskene glemmer bl.a. at vi blir eldre og vi kommer til å endre oss. Snart er fjortisidealene en fjern drøm. De menneskene som tidligere i livet vraket et mennekse på grunn av kjønnsorgansets beskaffenhet har dermed lite man skulle sagt når tyngdeloven og uforbrente karbohydrater har fått herje med deres kropp en tid. Så får vi da håpe for TS skyld at antydningene om et mindreverdig kjønnsorgan ikke dukker opp som et spøkelse fra ryggsekken hans når dagene er blitt gråe. Jeg mener faren for dette er tilstede. Jeg synes for øvrig ikke at du skal beklage at du får noen råd fra menn på veien i disse sammenhengene. Selv om dette er Kvinneguiden, så har jeg aldri oppfattet at den var forbeholdt kvinner. Innsikt er et gode for de fleste og der det tenkes likt, tenkes det ikke meget. Endret 27. februar 2008 av Jalp
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 8. juli 2008 #47 Skrevet 8. juli 2008 Hei, vil bare si at jeg som mange andre menn/gutter er veldig usikker på min penisstørrelse :/ Hva er grensen for stort? Vet dette varierer men tar godt imot svar. Hva er å foretrekke? Jeg har 17cm lang og 14,5cm omkrets. Også, hva grenser til lite?
Gjest mann28 Skrevet 9. juli 2008 #48 Skrevet 9. juli 2008 Herregud for et penishysteri! Når gutter med kuk på 17 cm bekymrer seg, da er det noe galt! Ikke så rart egentlig, etter en runde her på forumet så skjønner man at 'size matters'. Det er ikke ille før dere kommer under 10 cm i lengde, da begynner det å bli lite...
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2008 #49 Skrevet 9. juli 2008 Så lenge det ikke snakkes om tall, dvs et antall cm, er jo stor og liten mest en kombinasjon av den som uttaler seg sine erfaringer, og preferanser...? Om en som har hatt 10 elskere på 14 cm, og møter en på 17 (som er ca et kukhode lengre), vil han sikkert oppfattes som "stor". Dette krever selvsagt også at de er noenlunde like i kroppen. En bamse med pikk på 15, og en tynn mann under gjennomsnittshøyde med pikk på 15, vil nok oppfattes som forskjellig når de står ved enden av senga med flagget på hel stang. Det er jo egentlig av mindre betydning om man føler seg stor eller liten, og mer om hvor stor partneren tidligere har hatt. Jeg føler ikke at jeg er spesielt velutrustet, selv om jeg er 5 cm mer enn det som er "gjennomsnittet" (Dette er når jeg står foran speilet) Jeg er forholdsvis høy, og ikke slettes ikke tynn (og ikke fet, og ikke topptrent, men ganske solid), og min pikk på min kropp ser heller liten ut (i mine øyne, som jeg VET er dumt å bruke som grunnlag, siden den eneste ståpikken jeg har sett IRL er min egen:D) Jeg har fått indikasjoner (Freudian slip) på at samboeren min har vært borti større enn meg, og synes ikke det er veldig moro. Samtidig kommer jeg ikke helt inn i henne, så bruksverdien er vel like god. Jeg må innrømme at de bekymringene jeg hadde om lengden, har blitt erstattet med nye om tykkelsen. Den er litt tynnere enn en flaske DrGreves intimsåpe, og samme lengde. Med all informasjon om hva som er normal kontra hva som faktisk fins der ute, og tillagt erfaringene dagens kvinner har, er det faktisk ikke så rart at menn bekymrer seg. Når man har bikket 30, er det kanskje flere ting som spiller inn for en kvinne enn kroppsbygning og størrelse, men det er litt sårt å vite at man ikke var god nok før hun fikk "herjet fra seg". Hvorfor var man ikke aktuell som sex-objekt før kvinnen ønsket seg trygghet? Dette er nok også et issue for flere enn meg, og med på å bygge opp usikkerheten hos menn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå