Gjest koosejenta Skrevet 21. januar 2008 #21 Skrevet 21. januar 2008 Jeg hadde nettopp et one-night stand med en fraskilt to-barnsmor og hun var bare helt ubeskrivelig vid. Penisen min er av helt normal størrelse, men hun var så svær innvendig at jeg hadde problemer med å komme. Endte opp med at jeg fikk henne til å holde sammen bena mens jeg tok henne slik at det ble trangere. Alt dette til tross for at hun var slank og av normal høyde mulig hun ikke har trent etter fødslene...Jeg har født tre barn men typen min sier at jeg er mye trangere enn de andre han har hatt sex med som har født unger... Exsamboeren hans hadde en unge men hun var mye videre enn meg sier han selv om jeg har født tre barn....Jeg er veldig flink med å trene musklene,har trent etter hver fødsel og trener enda hver dag med knipeøvelser.. Kjøpte sånne vaginakuler på apoteket og jeg kan både hoppe,spring og gjøre forskjellige gjøremål uten at de faller ut Man må være flink med knipeøvelser for å beholde på trangheten etter fødsler:)
Gjest Kvinne 83mod.(TS.) Skrevet 23. januar 2008 #22 Skrevet 23. januar 2008 Takk for mange engasjerte og fine svar.Var ikke klar over at det var så mange menn på kvinneforum..,(vanskelig å ha noe for seg selv jenter).Hadde håpet å kunne luftet mine tanker og følelser her med andre jenter først og fremst da fordi dette med penisstørrelse i forhold til kvinners sexliv er jo et litt vanskelig og litt "sårt"for enkelte menn. Må bare si at jeg forlater ikke en så flott fyr som dette pga. dette altså.Vi har det noe bedre sammen i sexlivet og han gjør masse gode ting og vi prøver nye stillinger hele tiden.Jeg gjør (konstant..)knipeøvelser og takk for tips om vaginakuler. Det skal jeg forsøke, men jeg har sterke muskler i underlivet det er liksom ikke det..Det sitter så veldig i hodet også og det man er vant med. Når jeg blir så lysten så forsvinner liksom musklene sikkert fordi jeg var vant med å måtte være helt avslappet og vidåpen i skjeden når han skulle komme inn i meg.Jeg kunne noen ganger tidligere få orgasme bare når han drev på å trenge inn i meg, jeg syns det var så opphissende. Vi har hatt en fin samtale om det.Han har jo gjort noen tanker og vi snakket litt "rundtomkring"mitt tidligere forhold.Han hadde jo antatt at jeg var blitt vant med en velutstyrt fyr som han sa..Jeg syns det var vanskelig å si noe iallfall han ble såret og han nærmeste presset meg for en innrømmelse. Men han sa det var helt fint og ville gjerne vite for at vi skulle få det bedre.Så han fikk meg omsider til å fortelle at min forrige venn hadde svært stor penis. Han ville til og med vite alle detaljer om akkurat hvor stor..(heh gutter ken være litt primitive sånn). Men det var fint å snakke.. Tror at åpenhet også er veldig viktig
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2008 #23 Skrevet 24. januar 2008 Takk for mange engasjerte og fine svar.Var ikke klar over at det var så mange menn på kvinneforum..,(vanskelig å ha noe for seg selv jenter).Hadde håpet å kunne luftet mine tanker og følelser her med andre jenter først og fremst da fordi dette med penisstørrelse i forhold til kvinners sexliv er jo et litt vanskelig og litt "sårt"for enkelte menn. Må bare si at jeg forlater ikke en så flott fyr som dette pga. dette altså.Vi har det noe bedre sammen i sexlivet og han gjør masse gode ting og vi prøver nye stillinger hele tiden.Jeg gjør (konstant..)knipeøvelser og takk for tips om vaginakuler. Det skal jeg forsøke, men jeg har sterke muskler i underlivet det er liksom ikke det..Det sitter så veldig i hodet også og det man er vant med. Når jeg blir så lysten så forsvinner liksom musklene sikkert fordi jeg var vant med å måtte være helt avslappet og vidåpen i skjeden når han skulle komme inn i meg.Jeg kunne noen ganger tidligere få orgasme bare når han drev på å trenge inn i meg, jeg syns det var så opphissende. Vi har hatt en fin samtale om det.Han har jo gjort noen tanker og vi snakket litt "rundtomkring"mitt tidligere forhold.Han hadde jo antatt at jeg var blitt vant med en velutstyrt fyr som han sa..Jeg syns det var vanskelig å si noe iallfall han ble såret og han nærmeste presset meg for en innrømmelse. Men han sa det var helt fint og ville gjerne vite for at vi skulle få det bedre.Så han fikk meg omsider til å fortelle at min forrige venn hadde svært stor penis. Han ville til og med vite alle detaljer om akkurat hvor stor..(heh gutter ken være litt primitive sånn). Men det var fint å snakke.. Tror at åpenhet også er veldig viktig Han kommer alltid til å lure på om han strekker til og greier å tilfredsstille deg, eller om du heller vil ha din store x. Vedder på at han dumper deg i løpet av kort tid.
Gjest Pupsilure Skrevet 24. januar 2008 #24 Skrevet 24. januar 2008 Så bra Det ordner seg helt sikkert! Jeg har vært sammen med en med betydelig mindre penis enn eksen lenge nå, og man venner seg til det. Ingen tvil.
Ukjent Skrevet 24. januar 2008 #25 Skrevet 24. januar 2008 dersom dere får et langvarig forrhold sammen vil skjeden din tilpasse seg partneren din
Gjest Golden Girl Skrevet 1. februar 2008 #26 Skrevet 1. februar 2008 Jeg skjønner deg godt, jeg. Kjæresten min er veldig stor, og jeg elsker det. Må innrømme jeg frykter at jeg ikke vil klare å nyte sex like mye med noen som er mindre igjen. (Håper jeg ikke trenger å finne det ut heller...) Håper det ordner seg for dere!
Gjest Kvinne 83-mod Skrevet 5. februar 2008 #27 Skrevet 5. februar 2008 Jeg skjønner deg godt, jeg. Kjæresten min er veldig stor, og jeg elsker det. Må innrømme jeg frykter at jeg ikke vil klare å nyte sex like mye med noen som er mindre igjen. (Håper jeg ikke trenger å finne det ut heller...) Håper det ordner seg for dere! Tusen takk for velmenende "trøst".Føler meg ganske så teit og sutrete egentlig..fins jo laaangt viktigere ting. Og nå får jeg ikke sove for jeg har dårlig samvittighet for han. Det ordner seg sikkert..,fint å høre at man sikkert venner seg til det, men foreløpig så har ikke skjeden tilpasset seg det er sikkert. Jeg trener og kniper, men jeg har sikkert feil "teknikk" under samleie. Blir bare så våt og vid da..Og nå blir det også så mye "fiselyder".han ler heldigvis bare. dårlig samvittighet også for å innrømme for meg selv når jeg er blitt 25 og "voksen dame",at jeg har vært så tent på en stor penis..en "kroppsdel".Uff, føler meg litt primitiv nå.
Bernina Skrevet 5. februar 2008 #28 Skrevet 5. februar 2008 Så i problemet ts beskriver er løsningen at mannen må vokse seksuelt? Jeg leste det som at hun var skuffet over størrelsen, ikke at han ikke arbeidet i senga. Hun savner en mann som er velutstyrt. Menn som ikke er overutrustet bør se etter jenter som ikke har hatt så mange, da er sjansene for at hun ikke har hatt en overutrustet mindre. Jeg snakker da om menn i alminnelighet, dvs menn som ikke har allverdens størrelse og erfaring og er edruelig iforhold egne evner på lakenet. Dette er neppe noen problemstilling for deg. Min aller første elsker og kjæreste igjennom 6 år var veldig velutstyrt. Det vil si at jeg ble vant med en mann med stort utstyr uten å ha hatt forhold til mange menn. Da dette forholdet ble slutt og jeg et år etter ble sammen med en ny mann må jeg si jeg ble litt skuffet da han hadde litt liten penis... Det ble en tilvenning ja. Men heldigvis var han en veldig god elsker. Han kunne så mye annet enn det å bruke penisen og han visste hvordan den skulle brukes også og hvordan han kunne stimulere meg på andre måter. Summa summarum: Egentlig var elsker nr 2 bedre enn elsker nr 1. Det er nok noen ganger sånn at menn med stor penis tror at alt er topp seksuelt bare fordi de har stor penis, også glemmer de eller lar være å spille på andre strenger for å si det sånn. Men så må dere menn ta det litt med ro også da. I min verden er det ofte den siste elskeren som er best. Det er heller ikke noen konkurransen når det gjelder menn fra min fortid. Jeg tror det mest er menn som tenker sånn at de konkurrerer med menn fra fortiden. Drit i det og tenk heller på hvilke spennende ting du kan gjøre med din kvinne. En liten penis er ikke så turn off - men en usikker mann som er sjalu på fortiden; det er turn off det!!!
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2008 #29 Skrevet 5. februar 2008 Alle damer som har en mann med for liten penis bør si til ham at de har hørt at DAvid Shades nettbøker er fantastiske, men at de må leses av mannen og aldri av kjæresten. Disse bøkene går overhodet ikke på temaet penisstørrelse, men vil lære bort ting som gjør at en mann med en micropenis kan tilfredstille dere bedre enn en med 22cm.
Gjest Utlogget bruker Skrevet 5. februar 2008 #30 Skrevet 5. februar 2008 Min kjære har litt liten penis. Men han er en dødsgod elsker. I tillegg så har han flere "assistenter" = dildoer! Jeg får garantert orgasme når han både slikker meg og bruker en dildo på meg på 6 cm i diameter!!! Menn med selvtillit i senga kan gjøre det godt for deg uansett!
Gjest Gjest_Bitten_* Skrevet 5. februar 2008 #31 Skrevet 5. februar 2008 Skjønner deg godt jeg. Det kan være et problem som du skal ta på alvor uten å få dårlig samvittighet av den grunn. Jeg tror ikke at noen kvinne som har opplevd den stooore nytelsen av stor kukk noen gang ikke vil lengte etter den opplevelsen igjen. Heller ikke at de fleste andre som ikke har prøvd ikke seriøst drømmer om noe stort. Stor kukk er ikke det viktigste i livet, men gud så deilig det er! Men det er ditt valg og jeg ville funnet en annen siden tvilen allerede har slått rot.
Gjest Gjest_Mannen_* Skrevet 5. februar 2008 #32 Skrevet 5. februar 2008 Er akkurat det samme for oss gutter. Eksen min hadde store deilige duvende bryster som var utrolig opphissende å se/ta på. Dama nå har ikke det og det blir aldri det samme, er jo et savn. Men jeg dumper ikke henne av den grunn. Det blir idiotisk. Hun har så mange gode kvaliteter jeg setter pris på
MarianneE Skrevet 6. februar 2008 #33 Skrevet 6. februar 2008 Å... her var det masse jeg ville komentere! For det første: "en jeg hadde ONS med over tid" ONS over tid??? For det andre: "ei som var veldig vid til tross for at hun hadde normal høyde og vekt" har tranghet noe med høyde og gjøre? :rosasmil:
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 7. februar 2008 #34 Skrevet 7. februar 2008 Begynner å bli mer og mer engstelig nå for penisstørrelse. Nå er jeg 16 år og kuken er bare 15cm lang og 11-12cm tykk. For meg virker det som om det finnes folk med mindre penis uvirkelig, så liten føles min ut. Planen min nå er rett og slett bare å holde meg unna jenter.
Gjest Gjest_jørgen_* Skrevet 7. februar 2008 #35 Skrevet 7. februar 2008 Skjønner hva du mener. Selv er jeg velutstyrt og partnere blir fort litt religiøse under seansen. Dessuten liker jeg å ta damene, klapse de hardt over baken mens jeg pumper på og de har gråten i halsen av nytelse. Da får de en god følelelse av å bli tatt.
Gjest Gjest_Emma_* Skrevet 7. februar 2008 #36 Skrevet 7. februar 2008 Skjønner hva du mener. Selv er jeg velutstyrt og partnere blir fort litt religiøse under seansen. Dessuten liker jeg å ta damene, klapse de hardt over baken mens jeg pumper på og de har gråten i halsen av nytelse. Da får de en god følelelse av å bli tatt. Hihihi! Det største du besitter er nok egoet ditt. Stort er bare vondt for min del. Jeg er nok skapt noe mindre og trangere enn mange av mine medsøstre, så da trenger jeg noe mindre også. Det sier seg jo selv. Stor kvinne trenger stor mann. Liten kvinne trenger liten mann. Selv klarer jeg maks 15 cm, og den kan heller ikke være tykkere enn snittet. Heldigvis er det mange som er mindre. ;-)
Gjest Gjest_Knut_* Skrevet 8. februar 2008 #37 Skrevet 8. februar 2008 Takk for mange engasjerte og fine svar.Var ikke klar over at det var så mange menn på kvinneforum..,(vanskelig å ha noe for seg selv jenter).Hadde håpet å kunne luftet mine tanker og følelser her med andre jenter først og fremst da fordi dette med penisstørrelse i forhold til kvinners sexliv er jo et litt vanskelig og litt "sårt"for enkelte menn. Må bare si at jeg forlater ikke en så flott fyr som dette pga. dette altså.Vi har det noe bedre sammen i sexlivet og han gjør masse gode ting og vi prøver nye stillinger hele tiden.Jeg gjør (konstant..)knipeøvelser og takk for tips om vaginakuler. Det skal jeg forsøke, men jeg har sterke muskler i underlivet det er liksom ikke det..Det sitter så veldig i hodet også og det man er vant med. Når jeg blir så lysten så forsvinner liksom musklene sikkert fordi jeg var vant med å måtte være helt avslappet og vidåpen i skjeden når han skulle komme inn i meg.Jeg kunne noen ganger tidligere få orgasme bare når han drev på å trenge inn i meg, jeg syns det var så opphissende. Vi har hatt en fin samtale om det.Han har jo gjort noen tanker og vi snakket litt "rundtomkring"mitt tidligere forhold.Han hadde jo antatt at jeg var blitt vant med en velutstyrt fyr som han sa..Jeg syns det var vanskelig å si noe iallfall han ble såret og han nærmeste presset meg for en innrømmelse. Men han sa det var helt fint og ville gjerne vite for at vi skulle få det bedre.Så han fikk meg omsider til å fortelle at min forrige venn hadde svært stor penis. Han ville til og med vite alle detaljer om akkurat hvor stor..(heh gutter ken være litt primitive sånn). Men det var fint å snakke.. Tror at åpenhet også er veldig viktig Nyskjerrig her nå: Hva sa du til ham? Hvordan har han taklet det nå i ettertid? Hvor detaljert beskrev du pikken til din tidligere elsker, og hvor stor er den egentlig? Merker dette er noe jeg har ambivalente følelser for. Både spennende og skummelt på en gang hadde det vært meg som var i den situasjonen. Mvh Knut
Gjest "voksen"kvinne Skrevet 25. februar 2008 #38 Skrevet 25. februar 2008 Etter å ha hatt noen forhold bak meg og ha fått to barn, så skjønner jeg godt hva hun mener. Og at det er et ømtåelig tema er helt sikkert. Jenter og også "voksne" jenter er jo også forsjkellig i underlivet, og noen av oss føler vi trenger litt større penis for å ha det ordentlig deilig i sexen. Syns det er en sak som TS ikke skal ha dårlig samvittighet for å innrømme overfor seg selv, det blir det ikke noe godt ut av. Tror også, som noen andre skrev, at det er helt naturlig for en kvinne som er blitt vant med å ha en svært stor penis i skjeden og fått stor nytelse av det, vil føle et savn etter denne følelsen. Men ,jeg tror også det går helt klart an å utvikle andre sider av sexen for å omgå problemet. Skjeden er jo full av muskler og er svært fleksibel. Kan bare si lykke til, det går seg til
Jalp Skrevet 25. februar 2008 #39 Skrevet 25. februar 2008 På generelt grunnlag mener jeg det blir for stort fokus på penis-størrelse. Det er selvfølgelig helt greit å foretrekke det ene foran det andre, men som mange andre sier, så gir ikke stor penis automatisk bedre seksualliv med partneren. det er mange andre faktorer som også skal til. Nok om det. Mange menns problematiske forhold til dette med penis-størrelse har bakgrunn i at mindre penis alltid blir forbundet med mindreverdig. Det burdte det ikke være noen grunn til, all den tid det finnes kvinner som synes kortere eller tynnere peniser funker best for dem. I tillegg bør det være slik at man ikke bør klassifiseres som mindreverdig for hvordan man er skapt. Verken kvinner eller menn. Det er forøvrig heller ikke slik at stor penis alltid blir hyllet som det ultimate. Virkelig stor penis er uvanlig, og det er ganske vanlig at menn blir mobbet for dette. Og tro meg, det er ikke alle menn som synes stigmatisering på grunn av dette er veldig morsomt. Til TS vil jeg si at det er viktig at hun forstår mekanismene som ligger bak mange menns komplekser rundt størrelsen på penis. Det skal ikke så veldig mye fornemmelse av mendreverdighet til før sex plutselig blir en arena man føler seg mislykket på. Og da er ikke veien lang til ereksjosproblemer og lystproblemer. Som mann vil jeg fraråde fokus på dette, rett og slett fordi snakk om dette ikke gjør penisen hans større. Det er altså absolutt ingenting å vinne på å fokusere på dette. Men det er mye å tape. Selv om du ikke merker noen umiddelbar og kortsiktig effekt av dette fokuset, er det stor fare for at dette er noe han vil bære med seg, og noe som på sikt vil bli en belastning og en følelse av mindreverdighet. I min verden betyr det å elske noen faktisk å akseptere vedkommende slik han/ hun er. Derfor tror jeg ikke du ville følt av det var veldig fruktbart av han å sette seksuell fokus på noe du manglet. Jeg mener dette dreier seg om sosial kompetanse og innsikt. Det første du må gjøre er å spørre deg selv om du faktisk godtar denne fyren slik han er. Selv om du liker store peniser best, så er det noe han ikke kan gi deg. Det er greit å ha denne preferansen, men din preferanse bør ikke bli hans mindreverdighet, hvis du skjønner. Derfor seg jeg overhodet ikke noe poeng å bringe dette på bane. Jeg tror det kan vise seg å være en stor tabbe på sikt.
Lemming Skrevet 26. februar 2008 #40 Skrevet 26. februar 2008 Først: Menn bør holde seg unna damer som har hatt mange, desto større sannsynlighet for at kravene og forventningene hennes vil være vanskelig å fylle (opp). Han kommer alltid til å lure på om han strekker til og greier å tilfredsstille deg, eller om du heller vil ha din store x. Vedder på at han dumper deg i løpet av kort tid. Jah, takke meg til! Jeg holder meg også langt unna menn som har hatt mange damer, for da er sjansen større for at de har pult noen som er trangere enn meg! Og det kan jeg ikke leve med. Da vil jeg bare gå rundt og undres på om han synes jeg er tilfredstillende nok! Du hadde ONS over tid, ja. Var da svært som folk skulle henge seg opp i denne her? Hun hadde flere ons'er med samme fyr /evt var knullekompis med han. Hva er det å ikke skjønne? Deretter Begynner å bli seriøst "verliebt" i en flott fyr.Vi har det så fint,men vi,(pga.meg), sliter vi litt med det seksuelle.Vi har vært sammen 4ganger nå og hver gang har det blitt litt uforløst. Jeg er svært lysten for tida,også sammen med han og det er deilig,men når han kommer inn i meg så oppleves og føles det litt "lite".Han merker jo dette også, og selv om jeg prøver å bruke musklene der og skjule en slags skuffelse, så blir det litt rart.Jeg er godt trent,også i underlivet, og han er helt normalt uystyrt. Det er bare det at i mitt forrige forhold hadde han en svært stor og kraftig penis. Vi brukte en god tid da før jeg kunne romme hele hans penis i skjeden, men etter det så hadde jeg utrolig nydelig sex.Hans penisstr. skremte meg litt,men tente meg også veldig. Når jeg har sex nå så føles det som om jeg er blitt ganske utvidet nedentil.Selv om jeg bruker alt av muskler når jeg er så tent så savner jeg så veldig den penetreringen som fylte meg så fullstendig. Håper jeg ikke er den eneste som har følt det sånn..?Men hva kan jeg gjøre for bearbeide følelser og kropp i forhold til dette? Hei! Du har fått mange gode svar her, så jeg skal fatte meg i korthet! Selvsagt er det et savn, men som andre sa, dette er noe man venner seg til. Noen stillinger som har fungert for meg er f.eks å ri han, med den ene foten strekt framover, altså sånn at den ene foten ligger ved hodet hannes og den andre er som den pleier når man rir. (kanskje litt rotete forklart?) En annen kan være å lene seg framover når du rir. Eller å sitte på huk over han! Og som noen andre her sa, så kan dere alltid ta hjelpemidler i bruk samtidig som dere har sex. vibrator på klitoris, f.eks. og aller sist... Begynner å bli mer og mer engstelig nå for penisstørrelse. Nå er jeg 16 år og kuken er bare 15cm lang og 11-12cm tykk. For meg virker det som om det finnes folk med mindre penis uvirkelig, så liten føles min ut. Planen min nå er rett og slett bare å holde meg unna jenter. Dette skal du ikke engste deg for! For det første, så finnes det som nevnt over jenter som er så trange at de ikke klarer mer enn 15 cm! Og noen klarer mer. Det er helt individuelt. Dessuten er det slettes ikke nødvendig å ha et monster på 22cm for å klare å tilfredstille noen. Min erfaring er stikk motsatt! Menn med stor kuk tror automatisk de er gode elskere, men det ligger så myye mye mer til god sex enn bare størrelsen! Dessuten kan du jo ha i bakhodet at du er 16 år, og dere gutter slutter ikke å vokse før dere er 20. Så den kan enda finne på å bli større!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå