Gjest Kvinne-83mod. Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Begynner å bli seriøst "verliebt" i en flott fyr.Vi har det så fint,men vi,(pga.meg), sliter vi litt med det seksuelle.Vi har vært sammen 4ganger nå og hver gang har det blitt litt uforløst. Jeg er svært lysten for tida,også sammen med han og det er deilig,men når han kommer inn i meg så oppleves og føles det litt "lite".Han merker jo dette også, og selv om jeg prøver å bruke musklene der og skjule en slags skuffelse, så blir det litt rart.Jeg er godt trent,også i underlivet, og han er helt normalt uystyrt. Det er bare det at i mitt forrige forhold hadde han en svært stor og kraftig penis. Vi brukte en god tid da før jeg kunne romme hele hans penis i skjeden, men etter det så hadde jeg utrolig nydelig sex.Hans penisstr. skremte meg litt,men tente meg også veldig. Når jeg har sex nå så føles det som om jeg er blitt ganske utvidet nedentil.Selv om jeg bruker alt av muskler når jeg er så tent så savner jeg så veldig den penetreringen som fylte meg så fullstendig. Håper jeg ikke er den eneste som har følt det sånn..?Men hva kan jeg gjøre for bearbeide følelser og kropp i forhold til dette?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Begynner å bli seriøst "verliebt" i en flott fyr.Vi har det så fint,men vi,(pga.meg), sliter vi litt med det seksuelle.Vi har vært sammen 4ganger nå og hver gang har det blitt litt uforløst. Jeg er svært lysten for tida,også sammen med han og det er deilig,men når han kommer inn i meg så oppleves og føles det litt "lite".Han merker jo dette også, og selv om jeg prøver å bruke musklene der og skjule en slags skuffelse, så blir det litt rart.Jeg er godt trent,også i underlivet, og han er helt normalt uystyrt. Det er bare det at i mitt forrige forhold hadde han en svært stor og kraftig penis. Vi brukte en god tid da før jeg kunne romme hele hans penis i skjeden, men etter det så hadde jeg utrolig nydelig sex.Hans penisstr. skremte meg litt,men tente meg også veldig. Når jeg har sex nå så føles det som om jeg er blitt ganske utvidet nedentil.Selv om jeg bruker alt av muskler når jeg er så tent så savner jeg så veldig den penetreringen som fylte meg så fullstendig. Håper jeg ikke er den eneste som har følt det sånn..?Men hva kan jeg gjøre for bearbeide følelser og kropp i forhold til dette?
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 Håper han innser galskapen og gjør det sltt snarest før du knekker selvtilliten hans. Var sammen med ei som hadde hatt mange og store og de tilbakemld jeg fikk om min utilstrekkelighet satt lenge i
Suzy Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 Syns det høres litt ekstremt ut - men det er klart det er en forskjell. Hva med å bruke stillinger der han kommer lengre inn i deg og det blir trangere? Ellers er det antagelig bare en vanesak...
Gjest Gjest_Donald_* Skrevet 18. januar 2008 #5 Skrevet 18. januar 2008 Det er bare en løsning på problemet, du må velge hva du prioriterer. Som med de fleste ting her i livet får man ikke både i pose og sekk. Enten må du prioritere å "bli fylt fullstendig" og velge blant ca de 10-20% av mennen som har stor nok penis til dette. Eller prioriter og velge utfra andre kvaliter mannen har, og gjøre det beste ut av sexlivet en gjennomsnittelig penis kan gi.
Gjest Teo Skrevet 18. januar 2008 #6 Skrevet 18. januar 2008 Menn bør holde seg unna damer som har hatt mange, desto større sannsynlighet for at kravene og forventningene hennes vil være vanskelig å fylle (opp).
Gjest tor Skrevet 18. januar 2008 #7 Skrevet 18. januar 2008 Menn bør holde seg unna damer som har hatt mange, desto større sannsynlighet for at kravene og forventningene hennes vil være vanskelig å fylle (opp). Enig med Teo. Tenkt meg fram til det samme. Foretrekker jenter som ikke har alt for mange bak seg.
W. Wallace Skrevet 18. januar 2008 #8 Skrevet 18. januar 2008 Menn bør holde seg unna damer som har hatt mange, desto større sannsynlighet for at kravene og forventningene hennes vil være vanskelig å fylle (opp). Hvorfor? Sånn at du ikke trenger å arbeide for å bli bedre i senga? Det er jo en perfekt mulighet til å vokse litt seksuelt.
Gjest Teo Skrevet 18. januar 2008 #9 Skrevet 18. januar 2008 Hvorfor? Sånn at du ikke trenger å arbeide for å bli bedre i senga? Det er jo en perfekt mulighet til å vokse litt seksuelt. Så i problemet ts beskriver er løsningen at mannen må vokse seksuelt? Jeg leste det som at hun var skuffet over størrelsen, ikke at han ikke arbeidet i senga. Hun savner en mann som er velutstyrt. Menn som ikke er overutrustet bør se etter jenter som ikke har hatt så mange, da er sjansene for at hun ikke har hatt en overutrustet mindre. Jeg snakker da om menn i alminnelighet, dvs menn som ikke har allverdens størrelse og erfaring og er edruelig iforhold egne evner på lakenet. Dette er neppe noen problemstilling for deg.
Suzy Skrevet 18. januar 2008 #10 Skrevet 18. januar 2008 Enig med Teo. Tenkt meg fram til det samme. Foretrekker jenter som ikke har alt for mange bak seg. I motsetning til foran seg...? Det er absolutt mulig for TS å bli fornøyd om hun og nåværende partner prøver seg fram litt og finner stillinger som "fyller" henne bedre - eller tar med seg litt leketøy som kan hjelpe til. Det er vel bare snakk om å bruke fantasien her
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 18. januar 2008 #11 Skrevet 18. januar 2008 Jeg er velutstyrt og har problemer med at damene er for trange. Det gjør faktisk litt vondt til å begynne med hvis ikke dama er tent og skikkelig våt. Så takke meg til vide damer. Gjerne ei som har hatt en type som var stor eller har vært igjennom en fødsel.
W. Wallace Skrevet 18. januar 2008 #12 Skrevet 18. januar 2008 Så i problemet ts beskriver er løsningen at mannen må vokse seksuelt? Jeg leste det som at hun var skuffet over størrelsen, ikke at han ikke arbeidet i senga. Hun savner en mann som er velutstyrt. Menn som ikke er overutrustet bør se etter jenter som ikke har hatt så mange, da er sjansene for at hun ikke har hatt en overutrustet mindre. Jeg snakker da om menn i alminnelighet, dvs menn som ikke har allverdens størrelse og erfaring og er edruelig iforhold egne evner på lakenet. Dette er neppe noen problemstilling for deg. Jeg tror ikke ts nødvendigvis savner en mann som er velutrustet, men en mann som kan få henne til å føle det hun følte når hun var med en velutrustet mann. I det øyeblikket man lærer seg noen knep, kan man gjøre de utroligste ting uten å penetrere i det hele tatt. En supersized pikk er ikke løsningen på alle seksuelle problemer. Dessuten er jeg av den oppfatning at alle kvinner og menn som vil ha fantastisk sex, bør gjøre det de kan for å ha fantastisk sex. Bedre enn de noensinne har hatt. Jeg skjønner selvsagt poenget ditt, jeg velger bare å se på det som en mulighet, heller enn en begrensning.
Gjest Pupsilure Skrevet 18. januar 2008 #13 Skrevet 18. januar 2008 Det samme skjedde meg etter å ha hatt ons med en ekstremt velutrustet mann over tid. Følte at den nye typen min var altfor liten (han er normal). Dette var veldig skuffende i starten, men det går seg til etterhvert. Du blir vant til det
Gjest Teo Skrevet 18. januar 2008 #14 Skrevet 18. januar 2008 Det samme skjedde meg etter å ha hatt ons med en ekstremt velutrustet mann over tid. Følte at den nye typen min var altfor liten (han er normal). Dette var veldig skuffende i starten, men det går seg til etterhvert. Du blir vant til det Du hadde ONS over tid, ja.
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2008 #15 Skrevet 20. januar 2008 Jeg hadde nettopp et one-night stand med en fraskilt to-barnsmor og hun var bare helt ubeskrivelig vid. Penisen min er av helt normal størrelse, men hun var så svær innvendig at jeg hadde problemer med å komme. Endte opp med at jeg fikk henne til å holde sammen bena mens jeg tok henne slik at det ble trangere. Alt dette til tross for at hun var slank og av normal høyde
Gjest Gitte Skrevet 20. januar 2008 #16 Skrevet 20. januar 2008 Jeg har for tiden sex med en som er mye mindre enn min x var, i begynnelsen tenkte jeg at "dette blir kjedelig" men jeg har seriøst aldri hatt bedre sex! Jeg var veldig opphengt i størrelsen i begynnelsen, men denne mannen vet virkelig hva han gjør. Aldri følt meg så "tatt" som jeg gjør etter en runde med han.. Fantastisk ;-)
Gjest Mysticgirl Skrevet 20. januar 2008 #17 Skrevet 20. januar 2008 Jeg hadde nettopp et one-night stand med en fraskilt to-barnsmor og hun var bare helt ubeskrivelig vid. Penisen min er av helt normal størrelse, men hun var så svær innvendig at jeg hadde problemer med å komme. Endte opp med at jeg fikk henne til å holde sammen bena mens jeg tok henne slik at det ble trangere. Alt dette til tross for at hun var slank og av normal høyde Kroppsstørrelse har da ikke noe å si om du er trang eller ikke. Og jeg har hatt endel sexuapartnere men er da ikke blitt videre av den grunn. Nå har jeg ikke hatt med noen overmessig store, kun med en og da måtte vi avslutte for det ble for vondt. Har fått flere barn også men merker ikke noen stor forskjell, kun etter nr 1 da jeg endelig kunne ha sex uten halvtimes prøving på å få den inn, og smertefulle samleier, for jeg var såå trang. Litt deilig å høre under samleiene..Åh så deilig og trang du er, selv etter flere barn Så å få barn er ikke ensbetydene med at du blir så jævla vid.
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2008 #18 Skrevet 21. januar 2008 Jeg tror ikke ts nødvendigvis savner en mann som er velutrustet, Neivel....? "Det er bare det at i mitt forrige forhold hadde han en svært stor og kraftig penis. Vi brukte en god tid da før jeg kunne romme hele hans penis i skjeden, men etter det så hadde jeg utrolig nydelig sex.Hans penisstr. skremte meg litt,men tente meg også veldig. Når jeg har sex nå så føles det som om jeg er blitt ganske utvidet nedentil.Selv om jeg bruker alt av muskler når jeg er så tent så savner jeg så veldig den penetreringen som fylte meg så fullstendig."
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 21. januar 2008 #19 Skrevet 21. januar 2008 Stapp en halvliter cola flaske i spor 2 så blir du trang som ei på 16
Gjest SMann Skrevet 21. januar 2008 #20 Skrevet 21. januar 2008 Ny partner vil alltid være annerledes enn en tidligere. Enkelte ting blir værre og enkelte ting blir bedre. Noen ganger kan det bli såpass viktig at man nesten ikke klarer å leve med. Størrelse er vanskelig fordi det er ingen ting han kan gjøre med det. Du må også vurdere om dette er noe du kan leve med. Hvis ikke, kan det være vanskelig å avslutte forholdet hvis alt annet fungerer veldig bra. Skjønner dilemmaet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå