txt Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Herremin, nå klarer jeg snart ikke mer!!!! Har så lyst til å fortelle alle venner å bekjente at jeg skal gifte meg!! Jeg gleder meg så! :juhu: Litt over 1 uke til så reiser vi, jeg å kjæresten min, vi skal gifte oss i utlandet, uten at noen vet det, ingen, ikke engang foreldrene våre. Kun forloverene våres som vet det, siden de måtte skrive under på erklæringen. Det er dette vi vil, men jeg har så lyst til å fortelle det til venner å bekjente!!! Jeg føler meg helt sprekk ferdig å er liv redd for at jeg skal komme til å røpe meg for noen! Gleder meg så utrolig mye til å bli Mrs.X ! ! ! ! ! :rødme:
Amalie_85 Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Åååå så spennende og morsomt. Noe sånt kunne jeg og gjort. Lykke til og gratulere
Hønemora Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 Ååhh kor spennande da... Lykke til og god tur til dokke begge
Gjest Elize Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 Gratulerer så mye og lykke til :love: Love is in the air
Gjest Linn24 Skrevet 18. januar 2008 #5 Skrevet 18. januar 2008 Gratulerer så masse. Kan ikke være lett å holde dette hemmelig. Du får få det ut her. Hvor skal dere gifte dere da?
txt Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. januar 2008 Takk takk alle sammen Jeg gleder meg så utrolig mye! Kunne også ha tenkt meg å ha med forlovere, men begge er alene, og jeg og min kjære reiser på en litt dyr tur, så de ville nok ikke hatt råd til det, og vi har/hadde ikke råd til spandere på de. Og når de som ordner alt for oss sa at det var ikke noe problem for de å stille opp med vitner for oss, så var det igrunnen greit :smile: Og nå kan ingen "klage" for at de ikke fikk være med, for nå er det kun oss, så da blir det ikke urettferdig for noen. Vi skal holde et lite selskap for familier i ettertid, og en fest for venner, må jo markere det på en liten måte
Molly80 Skrevet 20. januar 2008 #10 Skrevet 20. januar 2008 Så gøy at flere tenker i samme baner som oss:) Om en mnd gjør vi det samme som dere. Har bare fått forlovere til å skrive under på papirene. Drømmer stadig om hvordan folk vil reagere, og om hvordan sermonien og slikt blir:) Måtte hell og lykke følge dere:)
txt Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 21. januar 2008 Ja det er godt å vite at en ikke er alene om å ville noe utenom det vanlige :-D Reaksjonene er noe jeg å tenker på, tenker ikke så mye over de fra venner og resten av familien, men de fra han sin mor, å litt fra min mor, det er de jeg tenker på. Kan se for meg det blir litt styr når vi kommer hjem. Men vi har bestemt at de skal få et lite familie selskap når vi kommer hjem, så de får en liten følelse av bryllup, håper bare de er fornøyd med det
Molly80 Skrevet 21. januar 2008 #12 Skrevet 21. januar 2008 Ja det er godt å vite at en ikke er alene om å ville noe utenom det vanlige :-D Reaksjonene er noe jeg å tenker på, tenker ikke så mye over de fra venner og resten av familien, men de fra han sin mor, å litt fra min mor, det er de jeg tenker på. Kan se for meg det blir litt styr når vi kommer hjem. Men vi har bestemt at de skal få et lite familie selskap når vi kommer hjem, så de får en liten følelse av bryllup, håper bare de er fornøyd med det Har en familie (mamma og pappa) som nok ikke forventer at jeg skal gifte meg, og som ikke selv gjorde mye ut av det da de gifta seg, så tror ikke det er noe problem. Det samme gjelder foreldrene hans. Søstra mi derimot blir nok litt skuffa, hu elsker alle annledninger til å være høytidlig og pynta:) Men tror hu skjønner meg lell:) Innbiler meg heller at folk hadde blitt mer skuffa om jeg valgte ut noen få og tok de med meg mens resten ikke visste jeg da... Vi kommer forresten til å sende et kort med bilde på til de nærmeste der vi forklarer at vi har gifta oss, og at vi hadde akkurat en sånn sermoni vi ønska oss og bla,bla.. så håper jeg vi sikrer oss at de skjønner at det var akkurat sånn vi ville det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå