Gå til innhold

Alcudia Resort, Bellevue Club Hotetur


lilletrampe

Anbefalte innlegg

Er det noen som har vert her??

Ser jo flott ut, men flere skriver at det er så enormt med moskito her??

(OM vi reiser hit, så blir det i april/mai)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Ella_*

Området mellom hovedveien mot Ca’n Picafort, og landbruksdistriktet med alle vind-møllene, Huerta de La Puebla, har det dekkende navnet La Albufera, «saltvannslagunen» Her er et konglomerat av brakkvanns-dammer og kanaler, som også er et populært utklekkings-sted for de bittesmå moskitoene som kan gjøre livet surt for noen og enhver.

Jeg anbefaler at du tar med deg Myggkontakt. Settes i stikkontakten, og ved hjelp av en slags "tablett" i kontakten som avgir en lukt/gass som myggen ikke liker så holder du myggen unna. Husker ikke hva slags merke det er eller hva det heter, men vi har brukt dette både på hytte her i Norge (hvor det er mye mygg) og tatt med oss på reiser i Helles. Det holder ihvertfall myggen unna når du er inne - og spesielt på soverommet!

Er du på stranda i Alcudia eller i byen og området utenfor det jeg har nevnt over så slipper du mygg. Kanskje det finnes noe der hvor det er litt frodig vegetasjon, men jeg har aldri vært plaget med mygg når jeg har vært der. Men hvis hotellet deres ligger i det området hvor det er utklekkingssted for mygg så ville jeg tatt med disse myggkontaktene - eller valgt et annet hotell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Gjest_Annemor_*

Vi skal dit 20.april. Gleder meg.

Når det gjelder mygg så vet jeg ikke noe om det.

Men etter å ha vært på Flisa på Hedmarken så kan det vell ikke bli værre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har vert her??

Ser jo flott ut, men flere skriver at det er så enormt med moskito her??

(OM vi reiser hit, så blir det i april/mai)

Sorry altså, men alt jeg har å si er NEI NEI NEI.. Bellvue er et DIGERT område hvor man må gå i eveigheter bare for å komme seg i resepsjonen.. alt for mye folk osv.. Beste hotellet i området er Viva Sunrise.. Aktiviteter hele dagen for alle aldersgrupper og betjeninga er super! Vil du vite mer om andre hoteller er det bare å ta kontakt.. jeg kjenner til de fleste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt enig med ladylinn over her. Ville aldri bodd i Bellevue-området selv, og vi har feriert der siden 1984....

Området nede ved stranden, i nærheten av Sunwing Resort, og mot havnen er mine favoritter. Selv har vi en leilighet som ligger på Car. de Arta, noen hundre meter fra havnen, og 50 meter fra stranden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Gjest

Oj. Sitter akkurat og nesten.. bestiller 14 dager i juni på dette hotellet. Du som vet litt om området har du noen flere tips til oss førstegangs reisende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prinsotel La Dorada er et bra hotell! :) Kjempefine og store rom!

Ligger like ved naturområdet S'Albufera.

Har dere barn, så er det et supert hotell for de. Masse aktiviteter for alle aldersgrupper.

Merket ikke en en eneste mygg da jeg var der i september :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Janne_*
Sorry altså, men alt jeg har å si er NEI NEI NEI.. Bellvue er et DIGERT område hvor man må gå i eveigheter bare for å komme seg i resepsjonen.. alt for mye folk osv.. Beste hotellet i området er Viva Sunrise.. Aktiviteter hele dagen for alle aldersgrupper og betjeninga er super! Vil du vite mer om andre hoteller er det bare å ta kontakt.. jeg kjenner til de fleste..

Hei

Kjenner du til Viva Bahia??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...