Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Jeg går på Yasmin21, og har kommet til siste rad på brettet. I midten av siste rad. Nå er jeg på nattevakt, og glemte å ta med pillene. Får ikke ta den neste pillen før 14 timer etter siste pille, dvs. at jeg ikke lenger er beskyttet (?). Grensen er jo på 12 timer. Hva gjør jeg? Tar pillen så fort jeg kan (14 timer etter siste pille), og en pille senere på kvelden, slik at det blir to piller på en dag? Hvor lang tid går det før jeg er beskyttet da? Til jeg har startet på neste brett, dvs. om noen få dager? Er jo midt på siste rad.
Smooothie Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 (endret) Antar det går greit om du tar pillen etter 14 timer og så fortsetter som vnalig. To timer kan vel ikke utgjøre den store forskjellen? Bruker selv Jasmin og har vel hendt at det går over 12 timer mellom piller...Men er du veldig bekymret kan du jo bare bruke tilleggsprevensjon neste 14 dager. Endret 17. januar 2008 av Smooothie
Blondie86 Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 Bruker yasmin 28 og tar en hver morgen...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå