Gå til innhold

Håndball EM

Fremhevede innlegg

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Siden det ikke var noen tråd for VM, så lager jeg en nå for EM.

Hva synes dere om åpningskampen til Norge da?

Jeg synes de var bra jeg, men de kunne jo godt ha gjort det litt mindre spennende på slutten da ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg så kun de siste 5 minuttene. Da scoret Danmark 4 mål i mens Norge ikke scoret noen i det hele tatt så jeg ble ikke så veldig imponert akkurat.

Men veldig bra at de vant da, ekstra bra fordi jeg bor i Danmark. ;)

Endret av Malou
Skrevet
Siden det ikke var noen tråd for VM, så lager jeg en nå for EM.

Hva synes dere om åpningskampen til Norge da?

Jeg synes de var bra jeg, men de kunne jo godt ha gjort det litt mindre spennende på slutten da ;)

Jeg synes de har forbedret seg kraftig og at de spilte en god kamp! Selv om det nok kokte litt vel mye i topplokket mot slutten, ja...

Gjest Wolfmoon
Skrevet

De avsluttet jo ikke akkurat i samme stil som det de hadde spilt resten av kampen nei.

Blir spennende å se hvordan de klarer seg mot Russland i kveld, og om Russland faktisk er så dårlige som det de virket i åpningskampen sin.

Gjest Wolfmoon
Skrevet (endret)

Må si jeg tvilte litt i begynnelsen av kampen, men etter de første minuttene har det bare vært en glede å se på de. 11 mål over Russland er jo bare helt sykt!

Og Ege, jeg visste at han var god, men ikke så god!

Endret av Wolfmoon
Gjest Håndballfan
Skrevet

Å HERREGUUUD! 11 måls seier mot Russland - KNALLBRA!!

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Og ikke minst går vi vidre fra grunnspillet ;)

Skrevet

Ja, jeg er helt hekta - igjen, og kjenner håndballabstinens... Kanskje det finnes et jenter-35 lag for meg der ute et sted...?

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Og jammen meg vant de ikke i dag også. Blir spennende nå å følge mellomspillet!

Skrevet (endret)

Genialt at de spiller så bra. Er ekstra moro å se de gjøre det så bra på hjemmebane.

Er utrolig stolt av alle de gamle/ nye Drammenspillerene som jeg har "vokst" opp med i Drammenshallen. Grattis gutta :)

Endret av Zarabi
Skrevet

Kjekk kamp i dag... bra at det går så bra for det norske laget....

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Huff, dette er rett og slett litt for spennende for meg. Desverre tror jeg ikke det kommer til å gå Norges vei de siste 10 min heller :(

Skrevet

Skikkelig kjedelig at de spiller uavgjort idag, men de kan takke seg selv. Når man bommer på så helt klare 100% sjangser så kan man ikke forvente noe mer.

Håper det blir 5 plass og VM billett, og ikke minst en billett til OL

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...