Gå til innhold

disney on ice

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi skal på "Disney on ice" i oslo specktrum. Noen som vet hvor kaldt det er der?

Bør f.eks 4 åringen ha utedress på seg?? Eller holder det med jakke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal også ivei, men satser på vanlig skogstad boblejakke med ull under....

Har også fireåring..

Gleder oss masse forresten, vi voksne også!

Skrevet

Jeg har vært der et par ganger, og kan ikke huske at det var spesielt kaldt. En vanlig ytterjakke bør holde.

Kjempe positiv opplevelse for hele familien begge gangene! :-)

Gjest Gjest_inka_*
Skrevet

Vi var der på tirsdag og jeg syntes det var kaldt, men jeg tror ikke ungene syntes det for de tok av seg yttertøyet! Jeg måtte ta på meg igjen.

Skrevet

Det kommer vel litt ann på hvor du sitter og. Det er nok mye kaldere på de plassene som er nærmest isen, enn de billigste plassene lengst bak/ opp...

Skrevet

Nå har ikke jeg vært der på mange år, men jeg kan ikke huske at det var kaldt der. Folk tok av seg jakkene blandt annet.

Tror nok det holder med kakke, så kan du kanskjke ta den av om det skulle bli for varmt.

Skrevet

Var der på tirsdag og satt ganske så nærme isen syntes ikke det var kaldt og alle tok av seg jakkene og vi var vel 16 stk ingen som sa noe om at det var kaldt nei.

Kos dere det var veldig gøy.

Gjest ratatouli
Skrevet

Ok. nå har vi vært der. Det var ikke kaldt! Vi satt på fjerde rad. altså nær isen. Veldig kjekt forresten.

• 11 måneder senere...
Skrevet (endret)

Jeg kommer også rett fra forestilling nå. Aldri vært på DOI før og det var en MEGET positiv opplevelse. Artig med både "gamle" og "nye" figurer. Stort + at Langbein faktisk ramlet på isen - slik vi hadde bablet om på forhånd. Full uttelling for både voksne og barn :ler:

Endret av Crow Jane
Skrevet

Husker jeg var der da jeg var liten og likte det kjempegodt.

Hva var det som var i år?

Skrevet

I år var det "Princess"-tema. Før pausen fikk vi smakebiter fra både Alladin, Mulan, Den lille havfruen, Skjønnheten og uhyret, Tornerose og Snøhvit. Etter pausen fikk vi hele Askepott-historien med småmus og alt. Kjempetøft.

Jeg er mest imponert over alle kostymene, jeg - var veldig "proft" alt sammen.

I tillegg var Mikke, Minnie og Langbein der - liksom som konfransierer.

Tror nok det blir en tur til neste år også. Kanskje minstemann og sambo hadde det så-som-så, men jeg stoooorkoste meg *LOL*.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...