¤flicka¤ Skrevet 4. februar 2008 #21 Skrevet 4. februar 2008 Jeg dusjer aldri på treningssenteret. Jeg bor 6 min unna, så jeg går heller hjem - så slipper jeg å drasse med meg så mye stæsj + at det er mer avslappende å dusje hjemme. Det er ganske mange som gjør det samme, og hvis noen tenker "æsj" om det får det være deres problem. Jeg blir også rød som en tomat når jeg trener. Det er jeg egentlig ganske stolt av, for da har jeg i det minste tatt i litt.
Uno Skrevet 4. februar 2008 #22 Skrevet 4. februar 2008 Jeg dusjer heller aldri på treningssenteret, ikke liker jeg "masse-dusjing" og det blir altfor mye dill med flasker o.l, så det tar jeg hjemme.
murray Skrevet 4. februar 2008 #23 Skrevet 4. februar 2008 Jeg er også en hjemmedusjer Grunnen er enkel: Jeg orker ikke dra med meg masse skift, sjampoer, bodylotion og hårkurer på trening. Mitt eget bad <3
Gjest Tigress Skrevet 4. februar 2008 #24 Skrevet 4. februar 2008 Eg brukar garderobene der, og tru meg, vi som brukar dei likar veldig godt dei som dreg heim, då får vi den eine dusjen med trykk for oss sjølv.
Miel Skrevet 4. februar 2008 #25 Skrevet 4. februar 2008 Eg brukar garderobene der, og tru meg, vi som brukar dei likar veldig godt dei som dreg heim, då får vi den eine dusjen med trykk for oss sjølv. På mitt treningssenter er det bare fire dusjer, men det er svært sjelden jeg står i kø der, for å si det sånn... For det første er det visst bare 30 % kvinnelige medlemmer, og de få som er der dusjer visst hjemme alle som en. Det passer meg ypperlig, for jeg er visst en av de få som liker å dusje på treningssenteret. Det og badstua er jo belønningen for treningen!
Gjest Gjest_Kristine_* Skrevet 4. februar 2008 #26 Skrevet 4. februar 2008 TS her. Tre uker senere, og jeg dusjer fortsatt ikke Foretrekker også å skifte inne på doen, ihvertfall nedentil. Men det er jo omtrent ingen som dusjer, så det går bra. :smile:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå