Gå til innhold

skattepenger


Amber

Anbefalte innlegg

Jeg fikk endelig igjen på skatten... noen som vet når pengene kommer? Er det sånn at de som har forenklet selvangivelse får pengene tidligere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lottemor

Mener at skattepengene kommer i slutten av juni begynnelsen av juli....

Er ikke helt sikker...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja og de som ikke har forenklet, får i sept/okt, slik som meg dessverre... Men det er hyggelig å få igjen penger da!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jiiippppiii.......jeg fikk igjen over 6000 kr (og det er FØR jeg trekker fra reiseutgifter)........ icon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gificon_lol.gificon_lol.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde

Jeg får en aldri så liten baksmell på 150.000,- til 200.000,-, bare venter på at de skal regne ut nøyaktig hvor mye.

Jaja, vannari ... icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

skatte pengene får vi igjen på st.hansaften, leste jeg, vi som har forenklet selvangivelse....

anønym

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

den største glede er å gå i null.Betale min skatt med glede skal jeg gøre den dag dei offentlige ansatte med sine høyskoleeksamener kansje prøver å leve opp til di forventninger som er forventet.Slutte å gå på kurs for å fylle ut endeløse dokumenter for hva bygge opp og understøtte enda mer kompliserte samfunnsstrukturer som ikke tjener noen,untatt dere i den sektor som skal forvalte disse lover og regler.

Den måte det blir forvaltet på i dag er i hvertfall ikke en høyskole verdig med dens såkalte spisskompetanse innen samfunnsøkonomi. Kansje realøkonomi burde bli et tema innen ofentlig sektor?Ett kurs eller to pluss ti semimar burde være på sin plass tenker jeg.Dere krever halvparten av det jeg tjener og leverer snaut ti prosent tilbake i form av felles ytelser å det er for dårlig.Når dere stjeler med loven i hånd mine surt tjente penger som dere sier jeg skal få igern i form av offentlige ytelser så går tiår etter tiår med bare prat,<<<<<<<<<<<<<<<<8møter og i høyeste grad seminar)For hva høyne deres inkompetanse!Get a life slutt å leve på andre og ha som mål i livet å gøre det så komplisert som det går ann å være meneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Enig med deg over.Vey 100% sikker at det sitter ugaglærte på div off.kontorer og forvalter vår papirer som Likning osv.DE vet ikke hva de gjør.Skal en tro økonomer og §,som er lovbestemt.Den dagen de i off.sektor ikke stjeler fra meg og andre,ja da skal jeg og bet.skatt med glede,men ellers kjemper jeg kampen til bitter end.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...